Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under februari 2010

Av Wallström - 28 februari 2010 22:30


Idag var det Bio som gällde, klockan 1 skulle filmen börja, men biljetterna skulle hämtas ut senast 12:15. Så vi gick och handlade lite godis och dricka och sådant under tiden!


  


var riktigt mysigt och filmen var kul, vi fick oss ett par riktigt bra skratt..ler.. Hem och skulle ha fika, stackars Kalles kompis fick nog nog av fika, för sebastian kom ned och sa att han mådde illa. Jag såg på hela ansikts utrrycket att det skulle ske en olycka så skyndade mig upp och sa att han skulle springa på toa, men han hann bara vända sig om sedan var olyckan ett faktum!


På kvällen kom även febern smygandes!

Av Wallström - 23 februari 2010 17:45

Idag fick Sebbe ett kort av min ex svägerska , (deras faster) med pengar i att köpa lite godis och smått och gott=) Men frälst som han är sonen i wii så åkte vi och köpte ett nytt wii spel till han, han valde ett och betalade själv, SUPERSTOLT var han;) Och det räckte t.o.m till lite godis, och han är så snäll för han köpte lika mycket till sig och till Cecilia och bjöd henne på utan att jag sa nåt!


  

Av Wallström - 21 februari 2010 19:45

Idag kom vi äntligen ut med bilen, snön hade gett med sig lite, skulle hämtat barnen som varit hos sin far redan igår, men då tog vi oss inte ens ut ur samhället ju så då gick vi och tog en öl och pizza på pizzerian med Kalles kompis. Måttligt besviken var jag då Sebastian fyller idag, men så idag kom vi då ÄNTLIGEN iväg=)


Mötte upp dem i Vara och sedan hem igen, Sebastian fick öppna sina paket och sedan åt vi lite mat innan vi kastade oss upp till Kalles föräldrar som hade "FÖDELSEDAGSTÅRTAN" och ÄNNU mera presenter=)

Det blev MASSOR av delar till tågbanan, radiostyrd robot, Äventyrsset och wii spel för sonens del och han verkade helnöjd över dagen även om det inte blev nåt FANCY kalas=)



HAHA var lite skottning som gällde innan vi åkte=)







           


På cafe i Vara i väntan på att dem skulle komma!!!




Fångad mitt i en nysningen, jag bjuder på den bilden, haha=)




Åhh det var det spelet=)




=)




För stunden kunde dem andra presenterna ha kvittat ...ler...



              

Av Wallström - 12 februari 2010 06:17

Nu har vi vart dåliga i stort sett HELA februari, men nu börjar det gå åt rätt håll igen.. Kommer blogga mer nu igen, men funderar på att byta blogg, börjar tröttna på denna, jaja vi får se. Idag är det iaf ÄNTLIGEN fredag och det blir EN fredagssmoothie och let's dance tills barnen somnar sedan får det nog bli den nya Beck=) orkar inte skriva om allt som hänt i feb så nlir kanske en liten bilduppdatering sedan istället=)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards