Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under april 2012

Av Wallström - 7 april 2012 15:04

Jaha då var det påsk då, firas inte här hemma idag direkt nämnvärt, barnen får varsitt påskägg, men nån påskmat blir det inte. Varken C eller S äter den så vi står i valet och kvalet mellan hemmagjord pizza och tacos, barnens egna val :) Elias firar med sin pappa och hans familj, gör ont att inte ha han här idag, men här är ju baksidan med att separera. Jag hoppas (och tror) han får det bra med dem idag hur ont det än gör i mamma hjärtat. Vi försöker få klart här i huset och det hjälper Kalle mig med vilket jag är tacksam för, annars är det just nu lite kyligt mellan oss, men det är väl svårt att komma i från nu i början gissar jag på.

Nä nu skall jag återgå till barnen ha en GLAD PÅSK på er alla!

Av Wallström - 2 april 2012 10:15

Dagarna går så jäkla fort, ibland skulle man bara vilja stanna upp och dra i en broms men det funkar ju inte så. Dem sista 2 veckorna har gått i en rasande fart och vi har knappt vart hemma eller bara suttit ned. Igår började vi redan klockan 6 att börja rensa nere i källaren, mitt , ditt och slänga. Idag började jag redan klockan 5, kunde ändå inte sova. Idag får ju Kalle sin lägenhet, samtidgt som vi renoverar och fixar här i huset för att det nån gång skall bli klart, känns liksom som att man befinner sig i en bubbla. Båda vill samtidigt som vi inte vill, hur fasiken vet man att man gör rätt? Och vet man det nån gång?


Förra veckan var stressfaktor 100, vi skulle ju ha både dop och Kalles 30 årsfest, och hur mycket jag än försökt fixa och planera innan så var det HUR MYCKET som helst kvar att göra och med 3 barn och en liten då på 4 månader var det stressigt, men det GICK:) Dock mycket tack vare min underbara vän JESSICA utan henne hade det inte gått alls..


Dopet gick som dans, Elias var så snäll, pratade med prästen när prästen pratade och log och kikade på ALLT. Tyvärr var det många som inte kunde (ville) komma en del hade förklarliga själ, en del hade det absolut inte, vilket stör mig otroligt mycket när man inte kan vara ärlig och säga att man kanske inte vill istället, men ja alla är vi olika.  Mycket god mat serverades och det verkade som dem flesta var nöjda, vilket gillas mycket :)


Kvällen blev inte heller så mycket folk som vi hade tänkt men födelsedagsbarnet var nöjd efter nattens festande ändå, och 03:30 var vi  hemma igen, (börjar bli för gammal för sånt..ler..)


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards