Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under juni 2009

Av Wallström - 28 juni 2009 10:15

Har en del jag hade velat blogga om just nu, bilder att lägga upp men hinns inte med helt enkelt.. Skall tillbaka till Uddevalla idag igen och städa ur det sista , vill bara vara klar. Känns inte alls kul att stå med det när det är så här varmt. Här ser ut som en orkan har dragit fram, hade ju med massa grejer igår och allt har bara ställts in och INTE iordning, men får bli en annan dag, tanken är att vi ska skall vara hos mamma ett par dagar nu ev fram till onsdag.. Sedan får vi åka tillbaka igen, hade ju tänkt ta en tur till Norge i helgen men planerna ändrades då Kalles brors dotter fyller 10 år nästa vecka så dembestämde sig för att ha Kalas på Lördag..

Men men blir väl nån annan helg istället, nä nu måste vi dra oss, städ väntar!

Av Wallström - 27 juni 2009 07:21

Hittar inte min mobil, har inte haft den sedan igår morse, blir tokig.. nog för att den snart skall väck ändå liksom (när den nya nu dyker upp) men är jäkligt störande att inte hitta den.. Kan dock ligga i bilen och vi har ju bytt bil med K's föräldrar så kanske. Våra nya mobiler väntas komma i början av nästa vecka....*VÄNTAR & VÄNTAR* är nästan som ett litet barn innan julafton;)

Av Wallström - 27 juni 2009 07:17

DEN NYA DATORN:



EN NY KLÄNNING:



Capri Jeans till Cecilia, ljusstakar, bikini med tankini, bh-linne:



Det kommer dock mera, men allt är inte fotat ännu..ler..

Av Wallström - 27 juni 2009 06:51

JA mums, det blev det hemma hos Kalles föräldrar, barnen älskar ju att vara där för det finns massa roliga leksaker. Sedan gick Birger och Sebastian ut i skogen och kollade på en gammal, gammal kärra som användes att köra sten i förr i tiden, det tyckte Sebastian var jätte intressant! Vi hade tänkt gå en promenad runt sjön hos dem, men klockan han bli nästan 21:45 innan vi kom därifrån så var bara att åka raka vägen hem.

Satt vid den nya datorn lite och kikade sedan packade jag lite inför idag, barnen skall ju med deras far och bada på landbadet idag medans vi städar ur i uddevalla...känner att det är riktigt hett idag, vill INTE STÄDA! Bara sola och bada och vara med barnen. känns surt när Kalle äntligen är ledig ju, imorgon skulle han antagligen jobba, har en känsla av det blir MYCKET extra jobb nu när lastbilskortet är klart! Vet inte om kanske jag och barnen stannar kvar där uppe nu, mamma och dem skulle komma hem från norge på söndag och dem ville ju komma hit och hälsa på nästa vecka så får se. Vi pratade på att vi skulle åka upp till norge över nästa hälg och utnyttja deras husvagn lite, dem har den uppställd precis vid havet på en camping där, kan va skönt att bara komma ifrån lite ju... nä nu skall jag fortsätta packa lite, klockan 10 ska vi vara i uddevalla!

Av Wallström - 26 juni 2009 19:50

EN NY DATOR... Min ÄLSKLING kom hem med en HELT NY DATOR :-) Just nu håller vi på att säkerhetskopierar allt på den men sen skall här surfas;) Nä då, men så glad jag blev!! TACK HJÄRTAT..


Skall försöka få in lite bilder under kvällen på alla nya saker vi fått idag, var ju massa roligt i paketet Kalle hämtade ju!


Medans datorn kopierar allt skall vi upp till Kalles föräldrar och dricka lite kaffe.. Gott så här efter maten, vi har bara vart hemma och vänt, var ju i Mariestad och käkade lite gott;)

Av Wallström - 26 juni 2009 15:40

Har grejat i massor idag, tvättat 4 maskiner tvätt, målat lite, tvättat golv, klippt halva gräsmattan, men efter halva så gick jag och la ,ig i baden/baden stolen och solade lite, medans barnen lekte/va i poolen... Blir förmodligen bad i sjön ikväll oxå, tror kalle pratade på att vi skulle dit..skönt..

Av Wallström - 26 juni 2009 12:54

Kalle hade uppkörning för c-kortet idag klockan 11 och han klarade det..ler.. Så nu får ha köra lasbil!! Ja då är det ju bara resten kvar!!!

Jag har lovat att ta med la' familia ut och bjuda på mat och Kalle får väl välja mat ställe då;)


Han hade en överraskning till mig. *spännande*

Av Wallström - 26 juni 2009 10:19

DENNA AWARD HAR JAG FÅTT AV MIN BLOGGIS JESSICA;)



          


Sänder den givetvis tillbaka till dig plus till några till utvalda;)


Hoppas vi kan få till det att ses snart, kram till dig JESSICA!!!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards