Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under juni 2011

Av Wallström - 29 juni 2011 06:42

Skall försöka blogga lite idag har massa bilder från den senaste tiden, men har bara inte fått tummen ur.. Nu dem sista dagarna har jag bara försökt vara sysselsatt så mycket det går då det är ohyggligt tomt här hemma utan barnen..


Men idag måste jag ta tag i lite grejer som jag skjutit framför mig=)

Igår åkte jag ju med kalle hela dagen och jobbade i lastbilen, sedan när vi kom hem åt vi lite och sedan skulle han iväg på fotboll, ja la mig framför allsång på skansken och somnade, snacka om trött, han inte gå många minuter..ler..

Blev väckt idag 5:30 av K som frågade om jag skulle med idag med, men NEJ en dag fick räcka har som sagt annat som skall få gjorts med, så skall se sedan om jag kan gå lagt in lite bilder och få skrivit lite till dem=)

Av Wallström - 15 juni 2011 09:37

Ja vi var på ultraljud i Måndags ÄNTLIGEN, kändes ju som evigheter dit även om vi sett det en gång innan=)


Detta är en bild från kyrkan, kalle tyckte det var jättekul, för så fort dem började spela i kyrkan satte lilla pyret igång där inne så han tyckte det var mer kul att ta kort på min mage än allt annat..skrattar..


  

Och detta är vad som döljer sig i magen, en riktig liten boxare kallades pyret på ultraljudet, och ja jag kan väl inget annat än att hålla med;)


       

Var jättesvårt att få bra bilder överhuvudtaget, dem försökte flytta på den lill* men det gick inte, blev bara boxningar tillbaka, och nu har ju jag fotograferat bilderna så blev dem ju ännu sämre, men iaf=)

Av Wallström - 15 juni 2011 09:15

Ja i söndags var den stora dagen, 9 år fylldes det:-) Helt otroligt vad tiden går fort! Vi var ju på bröllop dagen innan jag och kalle så vi var inte hemma förrens 6 på morgonen då vi hade många mil att åka. Så hem och duscha, sedan plocka ihop cykeln mormor och morfar hade köpt och skickat med oss och sedan iväg och hitta ett ställe som hade jordgubbar kl 8 på söndag morgon=) Ja vi lyckades iaf så vid 8:30 stod vi uppe hos svärföräldrarna med glass och jordgubbsfrukost.. (barnen sov ju där över natten) Sedan hem och fira hjärtat lite (riktigt kalas kommer senare) .. Detta möttes hon av först..


 

Lite små presenter, som hon hade önskat, kort med pengar i och så... Efter att ha öppnat dem och gått igenom allt fick hon gå ned till källaren och se det stora, en studsmatta=) Dock tog den ett par timmar att få ihop, men så här kul var det sedan...


 

Trots att det inte blev nåt riktigt firande så var hon riktigt nöjd, och mer presenter och ett stort kalas väntas inom kort!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards