Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under november 2010

Av Wallström - 3 november 2010 05:09

Innan jag stupade i säng igår han jag med att kolla på film, helkass men ändå lite kul imellanåt;) En sådan film som funkar när man är trött för man behöver inte tänka  nåntingt utan den bara flyter på..ler.. visst är det bra med sådan filmer ibland, speciellt om man är den zombie jag är på kvällarna:-)

 

Denna blev det:

  



"Kirk Kettner är i tjugoårsåldern och arbetar som säkerhetsvakt på flygplatsen i Pittsburgh. Han hänger fortfarande mest med sina gymnasiepolare samt arbetskamraterna Jack, Stainer och Devon. Samtidigt drömmer han om att få tillbaks sitt ex, Marnie som dock gått vidare för länge sedan. Kirk verkar ha nöjt sig med att upprätthålla detta status quo i livet – tills den dag Molly svischar igenom hans säkerhetskontroll och glömmer sin mobiltelefon.

Molly är smart, sofistikerad – och sagolikt snygg. I en annan liga än Kirk, helt enkelt. När Kirk är vänlig nog att söka upp Molly och återlämna hennes telefon erbjuder hon sig att återgälda honom med ett par hockeybiljetter. Han accepterar, utan att för en sekund tänka att han just blivit utbjuden på en date av sin drömtjej...." 

Av Wallström - 3 november 2010 04:38

JA och ännu en jäv*a morgon vakna jag 4:20, måste kunna sova längre, vet inte vad jag gör för fel, buhu..Förstör ju liksom hela dagen och kvällen sedan. Och i helgen kommer jag väl sova hela tiden..

Drog till Lidköping igår och handlade på Dafgårds butik. Är ju ganska  okej priser där och kände för att fylla upp frysen med lite lättvindigt att ha till barnen ibland när det brådskar och liknande!



Så fick köpt:

4 kg Cevapcici                        70kr                   
1 kg rostbiff                            19kr                         
1,3 kg prinskorv                      33kr                                 
86 st panpizzor                      120kr
4,5kg pannkakor (ca 80st)        95kr
10 enportionsrätter                100kr             
  
       
 

Det funkar ju och räcker jäkligt länge!

 

  

Av Wallström - 2 november 2010 05:24

Fan vaknade 4 idag med:-( Och kan såklart inte somna om igen, grrr..


Skall till doktorn idag kl 8 och Sebbe skulle till tandläkaren 8:10, snäll som kalle är tog han ledigt och tar Sebastian till tandläkaren så slapp jag avboka min tid!

Skall då även få han till att sätta upp lite grejer på Cecilias rum idag till pysselhörnan;)



  


UNDRA OM DETTA KAN BLI NÅT???

Av Wallström - 1 november 2010 06:18

Köpte den fetaste overallen jag kunde hitta till sebastian och "ongen" såg ut som en stoppad korv, men icke att han skall frysa mitt lilla hjärta...

 

  

 

Dem är ute jättemycket på hans förskola, och går i skogen 2-3 ggr i veckan så då kan det behövas kan jag säga.

Nästan så jag själv skulle vilja ha en..ler.. ialla fall en sådan här:

 

  


Hade verkligen inte vart fel att kura ihop sig här hemma, dock är den ju så jävla grymt ful, men vad gör väl det! Fatta vad skönt en riktigt kall vinterdag när man har varit ute med barnen och är frusen som f-n, hur skönt det hade vart och dragit på sig en sådan, synd att det inte är fötter på med:-) Kollade på en igår 700kr men då var den gul, men kan dem bli mycket fulare än dem är;)

Av Wallström - 1 november 2010 05:19

Ha satt och skrev , postade inlägget och det hamnade under november, helt sjukt vad tiden går foooorrrttt.. Hade inte en tanke på att det var 1 november idag ju, ja vi närmar oss december månad med stormsteg, första advent, då man får smaka på första julmusten..ler.. för vi har inte fuskat och tjuvsmakat..lalalala


  


Ser man Apotekarnas julmust i affären är det VÄLDIGT svårt att bara gå förbi , just den där första julmusten..;) Men den var lika god i år som den varit dem andra åren kan jag säga..skrattar..


Av Wallström - 1 november 2010 05:12

Var så trött sedan Lördagen när jag gick upp i går för att åka till jönköping så det var sjuk, iväg kom vi iaf och vi började med att bada på äventyrsbadet;)

Skövdes är MYCKET bättre kan jag säga, men med trevligt sällskap blir ju allt kul ändå..ler.. 13:30 tror jag vi var klara där så då begav vi oss till Ikea och lämnade in barnen på leklandet, kanon att det finns verkligen!

 

Sedan strosade vi runt, jag var nog dock som en zoombie kändes det som:-) Hittade en del småsaker, men köpte inte så mycket, det blev lite korgar och lite grejer till Cecilias pysselhörna på hennes rum, ja lite smått & gott, sedan hämtade vi barnen och gick och åt mat, vid maten kändes det att alla var ganska sega:-)


Skulle kikat på A6 men fick samtal om att vi måste hämta hunden vid en viss tid så vi åkte hem, och var hemma precis tid innan dem åkte som tur var:-)

Men hade en toppendag, tack Jessica och Casper, vi ses snart igen:-)

 

Han ju knappt hem igår,  skulle ju hoppa upp i soffan och softa och se på en film men nääää, jag han nog inte mer än sätta mig tillrätta i soffan så somnade jag, typ klockan 20, barnen hade redan somnat så det gjorde inget, men det ledde ju till att jag vaknade 4:20 imorse istället och inte kunde somna om, mindre kul!


Ja nu är det 1 veckas lov för barnen och vi har lite planer för denna veckan, men slappa måndag och tisdag och fixa lite hemma, då det känns som man knappt vart hemma det senaste..


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards