Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under augusti 2009

Av Wallström - 31 augusti 2009 16:06

My kind of music =)

Av Wallström - 31 augusti 2009 13:46

Hej, hej!


Har inte hunnit skriva på ett par dagar nu då det har varit fullt upp, kommer uppdatera helgens händelser när jag hinner! Har precis hämtat Cecilia från skolan nu, så första gången på hela dagen jag bara sitter och inte gör nåt!

Ska hinna göra klart massa halvfärdiga grejer här idag, Kalle jobbar exakt hela dagen idag och imorgon, idag 6:00-23:00 imorgon 8:00-23:00 så nu vill jag bara bli klar med allt! Hämtade ju massa prylar hemma hos mamma i lördags så börjar få iordning på alla dem med!


Cecilia hade tagit kort idag , och jag hoppas det blir bra, hon hade varit ledsen precis innan för hon hade fått en stenhård fotboll i ansiktet! Så fröken sa att hon var alldes röd/lila i ansiktet, typiskt, jaja det får gå hon var ändå ganska nöjd idag så=)

Av Wallström - 29 augusti 2009 18:47

Nu är vi Hemma , skall bara lasta ur bilen så skall vi åka upp och hämta hem Ludde.

Bilen är alldeles full just nu..

Jag fick en för tidig 30 års present av mamma=) ÄNTLIGEN kan jag bara säga, vad jag har väntat på detta..skrattar..

Sedan har jag införskaffat oss ( mig och kalle ) MASSA nya kläder att fylla upp våra nyfixade garderober med..ler..

Bilder kommer ikväll när vi landat och fått ordning på allt!


Tjing så länge! 

Av Wallström - 29 augusti 2009 09:51

Vaknade vid 7 tiden, med en grym huvudvärk! Idag skulle egentligen Kalle vart på Lastbilsutställning, men Birger ringde i torsdags och sa att det inte blev nåt så då bestämde vi istället att vi skulle åka upp till Dalsland. Skall lämna lite grejer där + hämta lite grejer=)

Ludde får va uppe hos Kalles föräldrar idag då vi inte får plats med han i bilen när vi ska ha med så mycket grejer! Är så tacksam att dem ville ställa upp och passa han, då vi blir borta ganska många timmar då det bara går åt 4 timmar till att köra!


Har precis ätit frukost nu och väntar på att Kalle skall bli klar i duschen, sedan är det bara full fart iväg!


Önskar er alla en riktigt bra LÖRDAG!

Av Wallström - 28 augusti 2009 19:40

Under tiden jag fixade och förberedde maten, satt Sebastian och Kalle och lekte med tågbanan, Sebastian BARA ÄLSKAR sin tågbana. Tyvärr fattas många delar till den så det är nog bara att satsa på det inför jul=)



Lite griniga på Ludde hörde man att dem blev imellanåt, för han ville tydligen vara med och leka och kom och la sig rätt över hela tågbanan ett par gånger..skrattar..


Sedan var det då dags för våran hemmagjorda pizza, barnen fick själva vara med och lägga på det dem ville ha på sin del så alla blev nöjda=)



1. Blev kycklingpizza

2. Blev Tacopizza med bacon och kycling på ena sidan


Vi hade köpt glass att ha till efterrätt men det var det INGEN som orkade med.. Blir en lugn kväll framför tv:n, först på tur står Americas funniest homevideos!

=)

Av Wallström - 28 augusti 2009 14:23

Nu har vi hunnit med att äta lunch, blev riktigt gott faktiskt, dock orkade jag inte äta upp hela min portion, men det var Kalle snäll och hjälpte mig med;)



Fick lapp från Cecilias skola att det var fotografering redan på Måndag, snabba puckar kan man säga! Och vilka problem Cecilia fick, hua, vilka kläder som skulle has, kan tänka att hon hinner byta och prova ett antal ggr innan hon blir nöjd!


Ska ta fram lite grejer inför dagens middag / kvällsmys, får bli hemmagjord pizza idag=)




Av Wallström - 28 augusti 2009 13:00

skrattar..japp så mycket fick vi röjt, blev ett helt fullt lass! Garderoben blev så tom, så nu ställde vi tillbaka det vi skulle ha kvar, snyggt och fint, blev en jätteyta över=) Är ju ingen garderob man har kläder och sånt i , men allting annat!


Skall hämta Cecilia nu, hon slutar 13:20 idag! Medans Kalle åker och slänger av allt, så ska jag fixa iordning Lunch (blev sen, då frukosten blev sen) blir hallonpannkaka idag med hallonsylt, ja Kalle ville ha grädde till med men det ville inte jag!



Av Wallström - 28 augusti 2009 10:43

1 timmas promenad blev det i spåret, HELT UNDERBART! Sedan hem och åt en härlig frukost, tittade på regnet som öste ner på utsidan, tack å lov att vi han innan det kom ialla fall=)

Har slängt i tvätt nu, Kalle och Sebastian sitter på övervåningen och spelar Nintendo Gamecube =  Super Mario Kart..

Själv skall jag upp och röja i den sista och största garderoben vi har på övervåningen, imorgon skall allt vara klart då vi skall åka iväg med det sista!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards