Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under november 2011

Av Wallström - 7 november 2011 08:25

Bortbjudna på fika igår och jag orkade/ville f-n inte ta mig ur sängen helt ärligt:-) telefonerna hade gått varma och jag lät det ringa, orkar inte med alla, hur är det idag, hur går det, har det inte blitt nåt än? Att man har sagt att vi hör av oss när det händer nåt verkar alla totalt GLÖMMA..ler..

Visst man skall va tacksam att folk verkligen bryr sig, men ibland orkar jag verkligen inte, Kalles mamma vågar knappt lämna huset, hon ringer och frågar om det OKEJ att hon åker och handlar?!? Jag menar stackars människan inte skall hon sluta leva bara för vår skull:-)

Kalle var nere och handlade igår morse färskt bröd och lite annat gott till frukosten, bara där var det väl 5 som frågade om det hänt nåt, haha så är det att bo i ett småsamhäller:-)

Idag har barnen nu gått till skolan, Kalle är på jobbet, yes äntligen är vi tillbaka till det normala igen känns det som, har själv krupit upp i ett hörn i soffan och bara är. Försöker släppa allt runt omkring och bara flyta med dagen..

Skall slänga upp lite random bilder sedan från sista veckorna som passerat som jag bara la ned bloggandet; så får det bli ibland!

Av Wallström - 5 november 2011 12:57

Ja just nu flödar nationalteatern ur högtalarna här nere, har lagt mig på sängen och bara är.. Uppe så flödar dock Lotta Engberg ur högtalarna - 4 bugg och en coca cola. Barnen sjunger singstar och ja det är SAMMA låt hela tiden, t.om Sebastian kom ned och sa, mamma nu får du faktiskt säga till Cecilia, jag vill inte höra den låten mer den är tråkig. Haha stackarn:-(


Jag är ur balans idag, har varit det ett tag men idag är värre än vanligt, mår inte bra på nåt sätt just nu, har ont, jävligt ONT, samtidigt som jag brottas med personliga problem, tog ett beslut igår som jag EGENTLIGEN vet att det är rätt, men ändå känns det så jäkla jobbigt idag! Det kommer att drabba många i min närhet, framför allt mina barn, men jag hoppas att dem tids nog när dem blir större kommer att förstå varför jag tog det beslutet som jag tog. Det är först och främst för deras skull jag tog det, samt mitt min egen skull. Nu är det upp till andra att agera, det får helt enkelt bära eller brista, men jag orkar inte ha det så i mitt liv. Jag har MITT LIV nu, med min FAMILJ (som snart blir en till) jag har mitt hem HÄR, jag bestämmer här (+ min familj) ingen annan kan komma hit och inte respektera mina val, bara tro att allt går att släta över som ingenting, det funkar inte längre. Jag satte ned foten och jag gjorde det ordentligt denna gången!


Nu väntar vi bara på vår nya familjemedlem, om inget hänt på måndag skall jag på överburenhetskontroll men jag hoppas på att det skall ske över helgen!! VILL NU NU NU NU!!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards