Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under april 2009

Av Wallström - 30 april 2009 23:54


Nu 2009 och DÅ 2006!

LITE SKILLNAD;-)



Av Wallström - 30 april 2009 15:20

Kalle ringde vid 14:25 och sa att han redan var på väg, han hade fått sluta tidigare idag så det brtyder ju att vi kan komma iväg tidigare:-) Vädret är kanon, jag mår bättre, barnen är överenergiska så det blir säkert kanon. Skall bara käka lite sedan drar vi iväg på valborgsmässofirande till Stigen. Skulle komma några från Cecilias klass dit upp oxå som hon hade bestämt att åka karusell med!


Tjing och ha en bra valborg allesammans!

Av Wallström - 30 april 2009 06:54
Myspace Glowing text

Blev väckt kl 6 av en grinig Sebastian, humöret var inte på topp denna morgon, jag klädde på mig och gick ner och hämtade den sista tvätten. Kände då att jag har en enorm huvudvärk, så fort jag böjer mig ner blir det sådant tryck i huvudet så det kändes som jag skulle svimma.. TYPISKT! Kan inte / vill inte va dålig idag när vi har planer ju...

Får hoppas att det blir bättre under dagen, för vädret ser ju i alla fall ut att vara på våran sida, klarblå himmel och sol = helt i min smak..ler..

Av Wallström - 29 april 2009 16:39

Har känt mig helt kass under dagen, har sovit till och från ett par timmar! Vill inte bli dålig nu, vi skall ju iväg och fira valborg imorgon ju:-( Barnen sitter just nu i badet, och leker och stojjar för fullt, jag sitter i köket och roar mig med datan, måste ju ha koll på dem så då passar datan och köket perfekt, ser hela tiden vad dem så busfröna håller på med! Pratade nyss med K, vi bestämde att åka till han på fredag, har ju en del att greja med, så får vi se när det blir hemresa igen..

Hoppas vädret håller i sig så det kan grillas lite under vår vistelse där, är ju så underbart den här årstiden nu när man kan göra det.

Happ nu ringde en pojke och ville leka med Cecilia, får väl se vad hon vill när hon kommer upp ur badet, men känner att jag nog inte vill ha barn hit just nu, orkar knappt sitta upprätt ju så. Vill bara slänga mig i soffan och slänga på nyaste bevvan och bara somna framför det, men lite tidigt att får barnen i säng vid 17-tiden va?!?..skrattar..

Nä nu blev det bråk i badet så dags att gå!


Av Wallström - 29 april 2009 14:54

Ja nu åker kameran fram i  tid och otid, vet inte men personligen tycker jag att det är så mycket roligare att fotografera när det är fint väder.

Av Wallström - 29 april 2009 09:08
Myspace Glowing comments

Åh vaknade med halsont, kanske lite för kul från picknicken:-( Inte nog med det så va ögonen röda och kliade som tusan. Jag somnade på soffan och har sovit där hela natten, kalle somnade oxå där men sov bara där halva natten;-) Vaknade 6 och gick upp med han tills han åkte, precis när han hade åkt kom pappa, typ 6:35, han skulle lämna puttekulor till Cecilia och Sebastian. Det är ju dem som gäller på skolan just nu!

Vi var klara redan vi 7:35 idag så vi valde att gå tidigare, men herregud, jag kunde knappt gå ute, ögonen började rinna precis som jag grät, näsan öppnade sig som en kran och kändes som om jag inte kunde andas, lämnade Cecilia på skolan och skyndade sedan hem. Måste få tatt mig till Apoteket och köpt nån medicin, vad som helst bara jag kan gå UT! Va ju så igår morse med men inte LIKA ILLA. Idag var det verkligen riktigt SVÅRT att gå ute.. Nån som har nått bra tips på något som hjälper?!? Tar tacksamt imot TIPS & RÅD!!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards