Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under juli 2013

Av Wallström - 27 juli 2013 06:30

Lördag morgon och klockan är strax efter 6, har vart nere och tagit upp en tvätt och lagt i en ny i maskinen, trots detta har jag nog inte riktigt ännu vaknat till liv :) Blev sent igår trots att vi båda sa att det får bli en tidig kväll, men det är bara sommar en kort tid så man får passa på att NJUTA av den, speciellt nu när vi har sådan tur med vädret som vi har!

Blev lite vin igår för min del, sedan när Elias somnat nån öl, jag som väldigt sällan dricker övar nu inför bröllopet;) Om en vecka från idag är jag fru W.... helt sjukt jag som absolut aldrig skulle gifta mig :) Och vi som haft det så jävla tufft imellanåt, lyckades hitta tillbaka rätt och få det så bra, ibland går det verkligen :)

Igår var det solning, lek med barnen, fotboll, badminton, boule, och lite annat som gällde, även lekplatsen bredvid spenderades en stund på, sedan startade vi grillen och grillade lax, fläskfile, samtidigt fick vi besök av några vänner som stannade en stund. Kalle och 2 till drog fram lite turkisk peppar och snappsade lite, det hoppade dock jag ;)

Idag skall jag och barnen iväg på lite eget, blir en tripp till sommarland medan Kalle är hemma och snickrar, han har själv valt det..ler..vilket jag är glad för så övervåningen nu nån gång blir klar, snart är det ju höst igen och då vill jag verkligen allt inne skall vara klart, bara tända lite ljus och krypa ned i soffan och mysa, men faktiskt, jag tror inte jag direkt sett på tv på 3 månader, sedan innan jag blev inlagd på sjukhus, barnen har haft på den nån gång men inte ofta det heller, gick nästan 3 veckor nu innan kontakten ens var i kopplad och jag kan inget annat säga än UNDERBART.

Nä nu skall jag packa våra väskor, sedan plocka lite medan det fortfarande är lite svalt här inne, sedan drar vi! 1 vecka kvar till bröllop och jag kommer få lägga i en högre växel den här sista veckan nu, och tack å lov kommer min kära vän J med och hjälper till    

Av Wallström - 16 juli 2013 09:56

Har helt och hållet glömt av bloggen, det har vart så otroligt mycket att den har försvunnit helt, mycket har hänt och mycket händer fortfarande. Önskar ett dygn hade haft 48 timmar MINST för att man skulle hinna med allt, idag är det ca 2½ vecka kvar tills jag ska gifta mig, har nog inte ännu riktigt fattat det och ligger lite efter med vissa saker men bara att köra på :)


Nu skall jag kasta mig in till Skövde och fixa klart lite ärenden men jag återkommer i veckan, jag lovar :D

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards