Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under januari 2012

Av Wallström - 1 januari 2012 07:29

Ja då var det ett nytt år nu då: 2012, skall bli spännande att se vad detta år har i beredskap. Kommer nog vara mycket bra hoppas jag:) Tyvärr vet vi att det även kommer innebära en del hemskeheter med, det finns några i vår närhetet som kämpar mot svåra sjukdommar just nu och man kan bara hålla tummarna på att mirakel kan ske!

Barnen börjar skolan åter den 10 Januari, den 13:e januari blir det disney on ice helg i gbg och vi har många födelsdagar i Januari. Jag har 3 mål i år, och ett av dem är samma som alla år, VIKTEN, tråkigt men behövligt, gick upp MASSOR under graviditeten så. Och nu skall allt ned igen.

MÅLEN FÖR DETTA ÅR:

1. skall ha minskat 10 kg tills efterkontrollen den 22:e februari, blir tufft men skall greja det. Blir ett nytt mål efter detta.

2. Att vi skall ha funnit ett NYTT boende innan detta året är slut, vi letar med ljust och lykta efter nåt som passar oss, men är inte jättelätt. Men detta är på tok för litet och ingen av oss vill bo kvar här.

3. Bli mer social, känns som man aldrig hinner med vännerna längre, varken med tel eller att träffas, OCH jag vet att JAG är fruktansvärt dålig på att höra av mig, men skall försöka att bli bättre i år verkligen.

Så då vill jag ju till slut önska er alla, mina vänner, fiender och alla er andra ..ler.. EN RIKTIGT GOD FORTSÄTTNING PÅ DETTA NYA ÅR!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards