Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 11 november 2007

Av Wallström - 11 november 2007 18:45

... bolibompa börjar närma sej sitt slut, då är det dax för tandborstning sedan hopp i säng och så en saga, klockan närmar sej då 20.. då är man alldeles själv och det blir så TYST...

Både skönt och jobbigt på samma gång, det är så mkt man vill
göra men man orkar knappt, hamnar man i soffan så är det kört sedan, så det är bäst att undvika.. Lika bra att hugga in i disken som blivit efter middagen, och sedan vika dagens tvätt så har man fått gjort det nödvändigaste iaf..

Har fått upp gardinerna på barnens rum, blev fint där Barnen va supernöjda, LAZY TOWN är ju favoriterna just nu..

Barnens pappa och jag har velat fram och tillbaka om hur vi skall göra över Jul med barnen, första året vi är separerade så svårt för båda att va utan dem, men tillslut kom vi överrens om att vi skall fira ihop.. Hoppas bara det funkar för barnens skull, men vi kommer ju ganska bra överrens så.. Kan inte tänka mej att va utan dem på JUL men nån gång måste det väl ske.. Gråter

Tidigare månad - Senare månad

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards