Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 11 april 2008

Av Wallström - 11 april 2008 13:15

.....säsongens andra grillning, man får passa på att njuta medans vädret tillåter.. Blev lite kött och klyftpotatis och en sallad o en god dressing.. Orkade inte göra mkt mer då vi hade vart på Ikea halva dagen och shoppat loss
man skriver en lista på det man behöver och kommer hem med betydligt mkt mer, men dock inte hälften av det man har på listan! *skrattar* nån som känner igen det?!?!?
Dock får det nog bli en tur till nästa vecka då vi håller på att göra om barnrummet så kommer det va en del grejer som behövs.. Det skall tapetseras och bytas ut möbler, känns skönt med lite förändring här hemma!

Idag åkte Kalle hem efter att ha vart här sedan i söndags, känns jättetomt, men båda skall vi jobba inatt så det va tvunget.. Dock kommer han hit imorgon efter jobbet , så vi får sova ihop ialla fall *mysigt*
Barnen åker till sin pappa vid 16 tiden idag så man får några timmar för sej själv där, MEN det blir alltid så tomt så man blir rastlös och har svårt att njuta av dem där timmarna man är själv!!

Nä nu skall här lagas lite mat, ha en bra helg allihopa!!!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards