Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Wallström - 19 mars 2010 07:05

Veckan har gått fort och ÄNTLIGEN är det fredag igen! Snön börjar sakta men säkert försvinna och våren närmar sig, vilket är sååå SKÖNT! Igår var en lugn dag, barnen hade vart mycket ute så somnade redan vid 19:30, när båda går och lägger sig utan att man sagt nåt och somnar direkt vet man att dem är trötta:-) Cecilia brukar ju få vara uppe till 20:30 annars och då får hon läsa till 21.. Men nä nu slocknade dem direkt! Jag plockade lite sedan vid 21 tiden bänkade vi oss framför:

  


BRÖLLOPSFOTOGRAFEN - Tova Novotny , kjell Bergqvist m.fl

 

"Robin är bröllopsfotografen från hålan i Värmland som får uppdraget att plåta ett överklassbröllop i Djursholm. Han förälskar sig i brudens syster och försöker göra om sig för att passa in i den fina världen. Det går väl så där."

 

 


Va ingen höjdar film kom vi nog båda fram till, skratta ju lite till å från men mer var det nog inte :-) Men lite kul var det för vissa filmscener bara MÅSTE varit inspelade i ÖDEBORG, folkets hus och gamla affären var ju med, och man såg även en skymt av huset med min gamla lägenhet i ju..skrattar.. inte mycket att skryta om dock då ödeborg  verkligen är ÖDE!


Idag skall det storhandlas och sedan skall jag shoppa ett par jeans till mig själv hade jag tänkt, får se vad man hittar för kul!
Ikväll blir det Lets dance med mys med barnen, imorgon står eventuellt Uddevalla på kartan. Har lite ärenden där som måste göras så..ler..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards