Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Wallström - 24 juli 2010 10:29

Ja cirka 1½ vecka senare provade vi på nästa bana;) Denna var dock mycket roligare och mysigare ställe.. Och här blev det lika mellan mig och Kalle, banan innan vann han med 1 slag  


              


Efteråt blev det glass och fika för barnen och Kalle, jag tog själv en kopp med kaffe och njöt av det fina vädret, vi har haft många sådana här mysiga dagar tillsammans:-)

Av Wallström - 24 juli 2010 10:17

Japp det fick bli lite minigolf, barnen tyckte det var riktigt kul, detta var första gången för dem båda.. Dem har en del banor runt om så vi började med en av dem och hoppas hinna med ett par stycken under denna sommaren;)


              



Efter spelandet blev det en tur Mc donalds så barnen och Kalle åt mat och glass medans jag själv bara tog en dricka. Sista besöket hos läkaren visade ju en väldigt inflammerad tarm och enligt proverna skall jag numera leva gluten och laktosfritt, så det gör jag, och mår JUST NU iaf MYCKET bättre, och håller alla tummar och tår på att det håller i sig:-)


      


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards