Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Wallström - 29 december 2011 10:03


Här är älskade Elias 4:e natten på sjukhuset, på denna bild var han inte längre lika uppkopplad och t.om några lampor hade kopplats bort, dock var det ändå jobbigt, han fick hela tiden ligga med en mask för ansiktet och desto piggare han blev iomed att behandlingen hjälpte desto mindre tolererade han den ju. I detta blå ljus levde vi isolerade tills han hade blivit så pass pigg att han fick komma ur mer och mer. De känns lättt räcker att tänka tillbaka till den tiden så gråter jag och man känner den där maktlösheten komma över en igen.  

Av Wallström - 29 december 2011 08:46

Idag vaknade lilla Elias klockan 5 så då var vi ju tvugna att roa oss med nåt, och eftersom jag tydligen har vart så snäll i år att tomten kom med ett litet vitt kuvert till mig. (ja om man nu då får kalla svärfar för tomten..ler..)

Så jag satte mig och gjorde en beställning på H&M till bara MIG idag :) Beställde till alla 3 barnen i förrgår, men köpte då inget till mig, så nu valde jag i dag att va egoistisk :)

Skönt att bara kunna få lite nytt, men vill heller inte köpa för mycket då det är nu åter igen är dags att ta tag i vikten igen :) Mitt nyårslöfte för 2012 är att fram till 22:e februari då min efterkontroll är, från 1 Januari , är att ha gått ned 10kg. Vet att det blir tufft men vet även att jag kan klara det bara jag ger mig tusan på det! SÅ DET SÅ!

så då kan det ju alltid va kul att ha lite nytt. detta blev det iaf idag:


         

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards