Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Wallström - 17 januari 2009 06:40

Klockan 6 en Lördagsmorgon och göra??? Vaknade 6 och kan inte somna om,,,
Blev inget städat igår heller, fastnade framför let's dance och så kom mamma förbi en sväng innan jobbet, men gör inte så mkt jag har all tid i världen idag, Kalle skulle inte komma, han hade planerat lite andra grejer med några kompisar så jag har ju hela dagen på mig.
Skulle hoppa isäng vi 22:30 men fastnade lite på msn istället, va längesedan man pratade med alla där. Skulle bli lite partaj här i u-a idag men jag är inte så sugen, är inte på humör för det. men vem vet det kan ju ha hunnit ändra sig innan kvällen;)

Men går jag upp nu och börjar greja så lär jag väl somna vid 20 tiden ikväll..skrattar.. Får väl koka en termos med kaffe och springa och balja ur hela dagen, så man håller sig pigg, vill verkligen få iordning här idag..vill nog hålla mej sysselsatt med så man slipper tänka på allt, jag tror annars jag grubblar alldeles för mycket på allt och då blir man bara ledsen,,

Ha nu en bra Lördag allesammans!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards