Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Wallström - 23 januari 2009 05:14

..sitter i mörkret och tittar ut, snöar så mysigt så, hoppas bara det kan få ligga kvar lite denna gången, så det kan få bli nån pulkaåkning,,
Har varit vaken sedan 4:15 inatt då vaknade Sebastian och hostade nåt så in i norden, så fick han till att somna om 4:45 igen, men då hade ju jag piggnat till!

Men jag har iaf hunnit med att jobba lite:-) Så idag på dagen blir nog en väldigt lugn dag, gå me Cecilia till skolan, gå hem med Sebastian och och ha en lugn mysfredag!

Igår kom svaren från Doktorn, per brev, för dem hade inte mitt nummer påstodd dem, trots att det va samma jävla nummer som dem hade ringt upp mej på sist när jag skulle tillbaka dit, så konstigt att det hade försvunnit på ca 1 vecka!
Iaf fick jag att jag skulle kontakta dem omgående vilket jag gjorde, fick till svar att dem skulle ringa upp vid 14:15. Dem ringde vid ca 14:30 och hon hade ingen aning om nåt, va, ett brev? Från oss? Jaha? vem har skrivit det? Lät som om hon hade sovit ett par år innan vårat samtal, till slut så fattade hon iaf vilken läkare jag hade  men som då inte va inne, så hon lämnade ett meddelande att hon skulle ringa upp mej idag!

Iaf så har jag nog en längre tid gått med Halsfluss eller liknande då provet hade visat att jag hade bakterier av streptokockgrupp C. Vilket inte har kunnats visas på alla andra prov jag tagit! Undrar bara hur länge man gått med det innan det nu blev klarhet i det, har ju vart dålig sedan 18 december ju ! Men , men får se vad hon säger idag, lär väl få åka på en penicillin kur i af.

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards