Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Wallström - 6 juni 2009 08:33
Glitter Words

Att ja det är väl faktiskt Nationaldagen idag! Det innebär att det är en röd dag i almanackan väl? Hm, kanske skall kolla öppettiderna på köpcentrat då innan vi ger oss iväg - smart Jennie..ler..

Av Wallström - 6 juni 2009 08:21

...ler...blev så glad, fick mess från Kalle som frågade om jag var vaken än? Svarade att jo det var jag allt, jaha då ringde han upp, han är redan halvägs här nu! Han hade ställt klockan en lördagsmorgonen (när jag vet att han behöver sova) för att komma hit tidigt.

Han sa igår att han skulle vara här vid 14-tiden, för att hinna med allt som behövdes göra hemma först, typ klippa gräset (brukar ju vara mitt jobb) men han hade gjort allt igår kväll, så han kunde komma tidigt. Tycker det var jättegulligt, men å andra sidan vet jag att han känner sig stressad av flytten just nu med så han vill väl få hunnit med så mycket som möjligt.

Så idag blir det till att packa för fulla muggar, men vi skall även hinna med en tur till Torp ju, och det fina vädret??? Ja det är som bortblåst..ler..

Av Wallström - 6 juni 2009 06:24

Vaknade med jättesmärta i magen och ett riktigt jävla illamående, bara hålla tummarna att det släpper..

Hade ju tänkt köra lite crosstrainer men hoppar nog det nu tills jag mår lite bättre, vill ju kunna vara på benen idag ju..

Barnen sover fortfarande så jag bara ligger och vilar fortfarande, men har en massa måsten framför mig idag, men Kalle kommer ju runt 14-tiden med så då får man ju hjälp. Maamma skulle försöka komma ner antingen idag eller imorgon med så.

Ser ut att bli fint väder idag med så får kika igenom om man har nån kjol eller nåt att ta på sig, och så får man nog raka benen innan då..ler.. Dem flesta kläderna är ju nedpackade så man hittar inte ett skit rent ut sagt!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards