Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Wallström - 7 juni 2009 08:15

Var så skönt, sov till 7:40 imorse, kände mig utvilad... Vi satt ju och såg på fotbollen Sverige - Danmark igår men precis innan slutet somnade jag, orkade bara inte hålla ögonen öppna längre. Men vaknade efter 1 timma eller nåt och då satt vi och pratade ett par timmar innan jag gick och la mig igen.

Cecilia vaknade först men gick iväg och lekte med sina Barbie och var jätte tyst och duktig, men när sedan Sebbe vaknar då vaknar alla andra med:-) Eller ja nästan alla ( Alla utom Kalle ) Han kan nog sova igenom det mesta..skrattar..


Av Wallström - 7 juni 2009 08:08

Skitväder blev det igår, åska och regn för hela slanten i stort sett.. Vi passade på att ta en tur till torp som hade öppet som en vanlig lördag. Strosade igenom där men hittade inte dem telefonerna v ville ha med dem abonnemangen så vi begav oss ut till siba, ja just dem telefonerna var slut där med.

Så vi skall försöka få beställt dem via internet idag om det funkar och dem finns där istället, vår vanliga tur liksom!!

Sedan åkte vi hem, jag la mig och vilade en stund för kände mig inte riktigt pigg, sedan ner till affären och handlade lite lördags godis till barnen och färskpotatis.

Blev Lax och färskpotatis till mig, Kalle och Sebastian, Cecilia fick tacos då inte ville ha det andra.. MMM det var så gott att få lite mat man kunde tugga, har saknat det lite ju:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards