Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Wallström - 4 oktober 2010 10:19

Seg idag kan man lungt säga, känns som om vi har bott i bilen denna helgen!I fredags skulle vi köra ned barnen till gbg (ca 20 mil 1 väg), dem skulle till sin far (var ju ett tag sedan) och vi skulle då passa på att springa på ikea. Blev lite nya möbler till vardagsrummet och sedan blev ställningar till affären! Plus lite annat smått och gott..
Efter Ikea blev det ett stopp hos bebis O och hans familj, mkt trevligt, och bebis O växer så det knakar kan man lungt säga!!!

 

På lördagen satt vi i bilen redan kl 6 på morgonen då vi skulle 2 turer upp till dalsland, så denna dagen blev det ca 60 mil, dagen innan ca 40 mil!

Och ja igår ringde då barnens far, deras bil krånglade så dem kunde inte komma som det var avtalat så bara att hoppa i bilen och åka till gbg igen, blev även en andra tur på ikea;)

Lite tallrikar, insatser till vår nya tv bänk, gardiner och lite annat smått & gott.. och även ca 40 mil denna dagen, så sammanlagt 140 mil denna helg så då förstår ni innebörden i varför jag säger att det känns som om vi har bott i bilen denna helgen..skrattar..

 

Har beställt en ny matta till vardagsrummet idag, snart är rummet helt komplett, inte illa efter all denna tiden..ler..det är jobbigt att bygga om, det tar tid att bli klar!

 

Klockan 10:40 nu har jag tid med Sebastian på vårdcentralen, han har haft huvudvärk nu ett tag och nu fick vi äntligen en tid att kolla upp det på..



OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards