Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Wallström - 25 oktober 2010 11:56

Beställde från H&M förra veckan och det paketet kom redan idag, har nog aldrig varit med om att dem är så snabba, men kul då kan jag ha min nya klänning till helgen när vi är bortbjudna på halloween..den är ju färgglad så det räcker till...

 

Sålde av alla barnens gamla vinterkläder igår, från förra året som inte passade iår så lägligare kunde inte bli:-)



  


Kalle fick 2 skjortot bara, byxor vågar jag inte köpa till han , det passar ju aldrig, sedan massa långkalsonger till sebbe vilket behövs nu...  


  

Av Wallström - 25 oktober 2010 10:44

Sebastian slutade med sin andra penecillin kur idag, dock snorar han och nyser om vartannat igen... Känns som det inte vill ge med sig alls:-(

Igår fredags kom mattan till vardagsrummet som jag hade köpt, var inte riktigt som jag hade tänkt mig men tror den blir bra ändå.


  


Beställde även 2 par nya byxor till Sebastian med, han växer ur sina byxor på löpande band, helt otroligt vad fort det går!!!


  


Helgen har varit någorlunda lugn, bara röjt och grejat här och i lokalen, avslutade söndagskvällen med Sex and the city 2!


  


Ja inte min typ av film men den hade vissa grejer i mellan som var kul:-) Men då har man ialla fall sett den!

Förra var det shopping som gällde, lite julklappar har det blivit och nya skor till mig och barnen blev det.
5 stycken playstation 3 spel till Kalle,och ett Abba singstar, 4 wii spel, 2 wii handkontroller och en helikopter med bilar till Sebbe (julklapp) ja jag är tidig i år men jag vill inte springa runt som en yr höna dem sista dagarna som man har gjort förr i så många år!
59 dagar är det kvar till Julafton, helt rubbat vad fort det går, ungefär 2 månader!


   

       

     

     

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards