Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Wallström - 3 maj 2010 12:15

Igår var också en riktigt härlig vårdag, dock inte RIKTIGT lika varm som idag!


I alla fall började vi dagen med att åka in till Mariestad, letade efter blommor att plantera, men hittade faktiskt inga jag ville ha, så blev lite annat smått och gott istället!


Sedan vidare till affären och köpte en färdig GRILLBRICKA där som innehöll, karre, fläskfile, hamburgare och spaeribs, så hem och startade grillen och slängde på allt + STORA CHAMPINJONER (så goda att grilla) sallad som tillbehör till oss och strips till barnen. Blev nästan PRECIS klar när Kalle kom hem, han hade jobbat igår så var så nöjd när han kom hem till nygrillat och det förtjänade han;)


          


Nya trädgårdsmöbler står högst upp på våran inköpslista, gick sönder en i höstas och en i går när kalle och Ludde snorde ihop sig och for omkull..

Vill ha ett par fina i trä denna gången!

Av Wallström - 3 maj 2010 12:02

Denna timman bestod av ca 45 min promenad och sedan bollkastning och bad för Ludde, en helt underbar vårdag som tål att NJUTAS av!


                

Av Wallström - 3 maj 2010 08:08

Och ja det är HELT UNDERBART! Himlen är blå, solen skiner för fullt, alla här hemma mår bra just nu, ja Kalle har ont i foten men det är på bättringsväg! Kan det bli bättre??


Har vart så kass, kass, kass på att blogga, har INTE haft det minsta lust alls, men nu känns det som att det är dags igen:-) Skall försöka fixa om den lite och så skall jag försöka få in lite nya bilder:-)


Återkommer inom kort!!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards