Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Wallström - 17 maj 2010 11:40

Japp dessa blev inköpta igår, blir en utmaning att lära sig gå i dem:-)


 

    

  

Av Wallström - 17 maj 2010 11:38

Förra veckan kom äntligen telefonerna:


Cecilias

  


Min


  

Av Wallström - 17 maj 2010 11:07

Har blivit mycket nytt den sista 1½ veckan, både handlat i affärer och beställt kläder...


      


Barnen och kalle har ochkså fått en hel del men dem har jag inte lyckats få kort på så.. Nu får nog dock jag vara nöjd med mina inköp ett tag,, en svart kort kjol har jag dock missat på bilderna som jag också köpte:-)

Av Wallström - 17 maj 2010 11:04

Nu var jag tillbaka igen!!! Har varit fullt upp ett tag och då blir det inget bloggande så skall försöka a igen det nu:-) Börjar med bilder på Cecilia från discot förra helgen:


    


Hon hade det riktigt bra och var väldigt nöjd när vi hämtade henne:-) Hon hade buggat men en pojke, ja dem är för goa dem små liven:-)

Sedan onsdag kväll var det vårdcentralen med cecilia fick suga ur en vaxpropp, var där på måndagen först men då fick dem inte ur den så var behandling med revaxör i 2 dagar sedan lossnade den , tack å lov. Dock hade hon väldigt ont under dessa dagar!

Onsdag kväll blev det akuten då min kära sambo sågade sönder sitt finger, så fick vi åka in och lappa det, blödde som sjutton, och när man sköljde med vatten så rann det ut på andra sidan, skit äckligt. Men som sagt lappade det så gick det bra, han har dock också haft väldigt ont ett par dagar men börjar bli bättre idag!

På torsdagen kom Jessica med sin son casper hit och skulle stanna tills på söndag, så klockan 13 anlände dem, vi satt mest och snackade skit medans barnen lekte första dagen, kalle åkte till en kompis! Desan på kvällen var det några omgångar alfapet..

På fredagen var det jobb för Kalle och vi andra åkte in till skövde och shoppade loss lite och käkade lunch ute.. Sedan på kvällen blev det fredagsmys och singstar:-)


    


Lördag morgon upp strax innan 6 och började förbereda lite fyllda baguetter och mackor, samt packade lite annan fika inför badhuset, kl 8:30 hämtade vi upp en kompis till Cecilia och klockan 9 var vi på äventyrsbadet i skövde:-) Där hade vi en toppen dag, med massa bus, och vid 13 tiden fick vi se oss som klara då alla började bli lika trötta..ler..

Lördagsmys och tv tittande, som sedan avslutades med lite sällskapsspel! På söndagen var det dags för Jessica och Casper att fara hem, så vi åkte med dem in till skövde där hon skull möta upp sin andre son kl 14:30, kollade lite i affärer och små handlade!

Tack för ett par MYCKET TREVLIGA DAGARA JESSICA:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards