Mitt Liv Som Fru Wallström..

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Vill visa DIG Jennie MINA känslor!

Av Wallström - 17 januari 2011 06:16

Kärlek

Saknad

Ilska

Vilsen

Fundersam

Stark

Modig


Detta är vad jag känner och tänker just nu, att få visa Jennie hur jag känner, tycker och tänker. Vet att jag är så in i helvete dålig på att öppna upp känslorna inom mig och stänger helst in dem, denna gången vill jag inte göra det.


KÄRLEK: Att  man kan känna så mycket för något man inte "träffat" ännu!


SAKNAD: Att man kan sakna någon som "bara" finns i mina tankar just nu!


ILSKA: När vi väl får det där plusset ska allting gå åt helvete!


VILSEN: Vill försöka igen, men ser bara hur ONT och hur DÅLIGT Jennie, mitt hjärta mår!


FUNDERSAM: Vad är meningen med allt man får gå igenom?


STARK: Vet att jag tar mig ur dessa tankar en dag, men klarar vi att bygga upp allt igen, klarar jag av att stötta och finnas för dig, kommer det att räcka? Kommer jag vara den du älskar och du vara den jag älskar när vi sörjt klart?


MODIG: Jag fanns där den jävla natten när allt var som värst, stor och stark, men inombords så liten. När Jennie behövde mig fanns jag där och vet att jag gjorde vad jag kunde, men kunde ändå inte lindra hennes helvete! Jag vet att Jennie är en stark person, men att se henne den natten gjorde mig rädd, trodde verkligen vi skulle förlora dig, mitt hjärta   


Jag ÄLSKAR ER ALLA, Jennie du är mitt allt och kämpar för att vi skall komma ur detta ännu starkare. Jag älskar DIG, Cecilia, Sebastian, Ludde, Barbie och "Pyret"   


Puss på er / Kalle



Redan i söndags fick vi reda på sjukhuset att fostret hade dött i v 16, hem och låta Jennie sova och knapra tabletter, hon sov i stort sett till Måndag kväll klockan 22:45 då hon bara vaknade upp och skrek av smärta! Då började värkar/sammandragningar och en slags förlossning började, strax innan 4 på morgon var allt över och iochmed att det sista kom ut släppte nog den värsta smärtan för då bara hon somnade! Jag satt hos Jennie i flera timmar efteråt då jag var övertygad om att hon bara skulle somna in efter denna helvetes natten. Men hon är stark, min Jennie, vilket jag är så stolt över. Efter det har vi varit på sjukhuset 3 ggr för undersökningar, det är dem enda gångerna Jennie har vart uppe på benen nästan, annars har hon bara sovit hela tiden.


Jag ska jobba idag, så ska göra lite frukost till henne och sedan väcka henne, hoppas att hon idag orkar lite mer..


// Kalle






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wallström - 10 januari 2014 16:12

  Kommer nog göra sig bra över köksön :)     Har letat som en galning efter en snygg lampa till köket, vi behöver en över den nya köksön, och ÄNTLIGEN hittade jag en som jag tyckte va snygg. Passade då även på att beställa med ett par enkl...

Av Wallström - 10 januari 2014 10:03


  Vår micro har vart trasig sedan början av december tror jag det är om inte ännu längre, och man blir sjukt desperat efter en när man inte har nån. Vi hittade en ny vi ville ha redan i december men när vi skulle köpa den fanns den inte i lager o...

Av Wallström - 10 januari 2014 09:42

Ja nu är jag lite sugen på att åka igen, och efter att jag och K pratat igår om vad vi skall köpa till Sebbe i födelsedagspresent, (fyller 9 år 21:e feb) så kom jag på den briljanta ideen att vi myser till det lite med en Ullaredstur..ler..och Kalle ...

Av Wallström - 7 januari 2014 06:45

Ja vi köpte ju ny soffa för ca 1½ år år sedan, och har dels redan tröttnat på den, sedan passar den inte riktigt in såsom vi vill ha den och sen är komforten INTE alls detsamma som när vi köpte den. Sedan har vi ju en brun soffa från Mio i källaren s...

Av Wallström - 6 januari 2014 06:42


Aniston ja det är min mans s.k fri kort..skrattar.. så nu när han vart så gullig och tagit hand om oss sjuklingar fixade jag fram 2 filmer med henne som vi kunde glo på. Dock var vi nog eniga om att det är inga höjdar rullar hon är med i den kvinnan,...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards