Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under januari 2011

Av Wallström - 1 januari 2011 06:51

Ja tro det eller ej, men nu är vi inne på 2011   

Hade en lugn mysig nyårsafton, god 3-rätters mat utan alkohol, kändes kanon! Barnen var vakna tills 01:15 och kollde på fyrverkerier, tycktes ju aldrig ta slut på dem så dem ville inte sova, och dem fick va vakna så länge dem orkade!


 


Ja vad har 2011 att vänta då? Förhoppningsvis ett friskt och bra år med mycket kärlek med familj och vänner, med en ny liten familjemedlem! En ny bostad hoppas vi och söker för fullt då vi gick bet på det andra huset vi ville ha, men skam den som ger sig;)


2011 börjar idag lungt för oss, vi skall ta ut julen och rensa lite, spela spel med barnen och handla en present då vi skall på kalas till Uddevalla imorgon, då brorsdottern fyller 9 år redan, VART TAR TIDEN VÄGEN?


Nästa helg är det Disney on ice och en hotellövernattning som gäller, besök hos lillkillen O (ja han är ju ingen bebis längre direkt) och hans familj! Så ser fram imot det..


Nu måste jag få nåt i magen, STÄNDIGT HUNGRIG, innan jag blir illamående, men önskar er alla en RIKTIGT BRA START på det nya året, var rädda om er och ta hand VARANDRA   

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards