Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Wallström - 12 mars 2011 15:30

ja idag har det inte blivit så många knop gjorda, mår illa hela tiden just nu så är soffliggande.. K tog med barnen in till stan för att hyra varsin film och köpa Lördagsgodis, sedan gick dem till mc donalds och åt mat..ler.. Jag bad dem äta där så jag skulle slippa lukten av det:-) Och det var ju inga problem, det tyckte dem bara var kul ju!


När k kommer hem blir det nog film för hela slanten, har 2 filmer vi vill se så får väl se om det blir av eller om jag helt sonika somnar!


Har hunnit med att prova dem nya sommarkläderna med, och jag är supernöjd, så vill ha sommar NU..hehe.. Ska ju på bröllop i Juni med så det är ett större problem att skaffa kläder till, men kan ju inte börja leta nu heller eftersom man inte riktigt vet hur det ligger till då, om allt går vägen och man fortfarande är gravid, så får väl vänta in i det sista med att köpa den outfiten..

Av Wallström - 12 mars 2011 08:14

Har nog sovit för många timmar inatt för jag är ännu tröttare nu än vad jag brukar vara, somnade redan vid 22-tiden igår och gick upp vid 7:30, händer ju ALDRIG annars..


Får bli lite frukost sedan skall  jag ta en lång promenad med Luddemannen innan det är dags att följa med Cecilia till fotbollsträningen.. Man har aldrig tråkigt här, det finns inte myycket dötid över som man behöver fundera på vad man skall använda den till:-)


Lite surt är att när jag steg upp var himlen blå och en strålande sol, men på den korta stunden tills nu han det med att försvinna helt och hållet, ser nästan ut som det är mer snö på G, men ja så är det ju dessa månaderna det får man räkna med:-) Skall hämta ut 2 beställda paket med idag, lite sommar kläder och en ny matta, hoppas det är som förväntat:-) Ha nu en fin Lördagsmorgon på er, det tänker jag ha!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards