Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Wallström - 13 mars 2011 16:00

Ja vi hade ju en slappardag igår, och barnen fick hyra film, så det fick ju bli en film för oss också. I vanliga fall har jag väldigt svårt för adam sandler men denna filmen tyckte jag faktiskt var helt okej. Inte alls som hans andra filmer!

Man fick sig ett par bra skratt ..ler..


 

"


"Att bli äldre är verkligen inte detsamma som att bli vuxen! Komedistjärnorna Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock, David Spade och Rob Schneider spelar fem barndomskamrater som träffas en helg för att återuppliva gamla minnen. Att dessa herrar numera är respekterade affärsmän, äkta män och fäder spelar ingen roll - när de möts igen blir de som barn på nytt. Denna både galna och hjärtvärmande film från gänget bakom "CLICK" visar att män innerst inne alltid kommer att förbli pojkar..."

Av Wallström - 13 mars 2011 15:11

Här är några av dem kläderna jag köpte och hämtade ut igår, kan säga att jag bara älskar volangkjolen i "jeansaktigt" stuk..ler..


 

Av Wallström - 13 mars 2011 14:50

Ja då var det sista dagen på denna veckan innan en ny vecka tar fart.. tycker tiden går så otroligt fort just nu, vilket är både på gott och ont! Idag har vart en riktigt fin dag, 2 långa promenader har jag faktiskt fått till idag och hoppas på en till efter middagen.

1 timma imorses och 1 timma efter lunchen, hela familjen var med båda gångerna, barnen är jätteduktiga verkligen!


Fåglarna kvittrar hela tiden och det är väl ett vårtecken som är riktigt mysigt..ler..








OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards