Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Wallström - 3 januari 2014 10:29

Jul har passerat och så även nyår, 2014 har vi i familjen W invigt med KRÄKSJUKA... Den 1:e Januari på kvällen gick det som ett led, först S sen E och sedan jag :( Dem andra har klarat sig än så länge och hoppas dem slipper det. S och E har kryat på sig bra, bara jag som fortfarande är dålig. Med min sjukdom i botten blir jag alltid sämst, och just vid maginfluensa visar det sig tydligt. Det enda jag vart på benen är till toa och tillbaka på 2 dygn nu, får inte i mig nåt, så får se var detta slutar.. Jag halvsitter upp just nu vilket är positivt i vart fall. Sist jag fick kräkis fick jag åka in och få dropp, det skall jag INTE denna gången har jag lovat mig själv. 2014 kunde ju inte börjat mycket sämre, men då är ju det positiva att då kan det förhoppningsvis bara bli BÄTTRE :)


Nyårsafton var vi i alla fall friska, bjöd hem goda vänner och bjöd på enklare 3 rätters eller ja rätters egentligen ;) Snittar och välkomstdrink först, sedan blev det räk och laxtoast som Kalle gjort som va så jäkla suveränt god :) Varmrätt potatisgratäng med oxfile och 3 olika såser att välja till. efterrätt kolapaj med dajmtäcke och jordgubbar, och sedan avslutades natten med spel och då bjöds det på kexbricka med massa ostar och lite exotiska frukter. SÅ ingen kunde klaga på att dem inte va mätta i alla fall :) Det var spel, prat mat, god dryck, raketskjutande, och vid 4 tiden var det dock dags att avsluta kvällen/natten. 3 timmar senare vaknade Elias så då var det bara att gå upp.Dagen var slö, lite spel med barnen, lite städ och sedan mat. Kalle och barnen beställe pizza, MEN det hoppade faktiskt jag, smakade inte ens lite, så känner mig nöjd, och jävligt tacksam över då vi sedan på kvällen började kräkas..



Nu skall jag krypa ned i liggande ställning i soffan igen då det känns som huvudet skall explodera, hoppas det blir bättre under dagen så jag kan kika på en film med resten av familjen. 5 månader som gifta idag så kan ju va trevligt att orka va lite social :)

Tidigare månad - Senare månad

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards