Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Wallström - 6 januari 2014 06:42

Aniston ja det är min mans s.k fri kort..skrattar.. så nu när han vart så gullig och tagit hand om oss sjuklingar fixade jag fram 2 filmer med henne som vi kunde glo på. Dock var vi nog eniga om att det är inga höjdar rullar hon är med i den kvinnan, utan det är i vänner hon gör sig, eller så är det bara en annan som har svårt för att se henne i nåt annat :) Vacker är hon i alla fall och vi har kikat på Wanderlust och we're the millers, och måste jag välja en av dem var helt klart we're the millers bäst, medan wanderlust var ja milt uttryckt fruktansvärt seg.. :)

 

"George och Linda är ett sönderstressat par från Manhattan. När George blir av med jobbet har de inget annat val än att flytta in hos Georges arroganta bror i Atlanta. På väg dit hamnar de i Elysium, ett idylliskt kollektiv som lever ett minst sagt alternativt liv. Är det precis den nystart de behöver, eller kommer Elysium att skapa fler problem än det löser?"

 

"David Clark är en simpel knarklangare som smider en idiotsäker plan för att bli en riktig knarksmugglare. Han övertygar sina grannar- strippan Rose, loosern Kenny och rymlingen Casey- att bilda en falsk familj. "Familjen Miller" åker på en husbilstripps resa söderut som knappast kan sluta väl!"

 

 

 

Idag är måndag och här är vi fortfarande dåliga, jag har feber dock inte så hög längre, 38,2 för ca 30 min sedan,men faktiskt är det första dagen jag kan sitta upp utan att va yr och hela rummet snurrar. C har vart dålig och kräkts inatt (vid 2) och hög feber så börja skolan på onsdag känns osäkert.. E har slutat kräkas men hostar som tusan och lite feber, medan S har piggat på sig rejält. Lite Ångest över att K skall börja jobba imorgon/inatt känns så jävla trist (rent ut sagt) att jag legat dålig hela hans ledighet nu förutom nyårsafton. Vi har verkligen inte mycket tid ihop längre p.g.a hans jobb så det kändes så skönt att få dem här dagarna ihop, och hitta på nåt tillsammans, men det sket sig ju tyvärr :(

Tidigare månad - Senare månad

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards