Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Wallström - 19 mars 2013 14:24

Har så jävla tråkiga väggar i vardagsrummet, helt svarta eller ja med blad mönster i tapeterna men även dem svarta och många hål efter tv och annat skit, inga tavlor alls uppe just nu och orkar verkligen inte lägga ned energi på att tapetsera om så kikar efter nåt att ha på väggarna, hittade dessa på ellos, har ju Turkosa gardiner så tyckte dem var fina och kanske kan passa in, måste ju få upp nånting..
Så fick beställt 2 tavellister vita, en tavla och så Hope bokstäverna. Letar nu efter några fina ljuslyktor i turkost som kan passa in att ställa på en av tavellisterna , får ju inte vara breda dock...


 


På den ena skall H O P E bokstäverna stå, kul att det var lite färg på dem och inte bara svarta och vita som dem flesta är. Det tråkiga var dock att det inte skulle levereras förrän i SLUTET av MAJ, kändes som VÄLDIGT LÅNG leveranstid, men den som väntar på nåt gott ..ler.. Skulle även vilja ha lite nya gardiner, lättare,luftigare som släpper igenom solen lite nu när vi går mot ljusare tider, dem jag har nu är tunga lite mörka turkos typiskt vintriga känns det som.. Gör så mycket att få upp lite nytt hemma!

Sen funderade jag på då jag har 3 stora ramar som bara ligger uppe i garderoben tomma här om man kunde rama in kuddöverdrag, finns så många fina med text eller andra motiv på eller om det kanske blir för knöligt? Men stryker man dem riktigt fint och ramar in dem borde det ju gå? Finns i alla fall många fina och jag skall nog testa med ett tomt fodral jag har här hemma för att se som en kul grej :)

 

 

 

Eller till barnrummen ???

 

 

Av Wallström - 19 mars 2013 12:34

Usch snöig och kall tisdag idag, jag som ville ha vår, men den verkar vänta ett tag till med att komma, jaja så är det dessa månader, tids nog kommer den..:)

Ingen feber idag men ont, även ont på ett nytt ställe som känns väldigt obehagligt, får se om några dagar när tabletterna börjat värka ordentligt om det blir bättre, idag är jag själv med Elias ett par timmar, Kalle skulle bort och kolla på en ny bil och sedan skall han ta med Sebastian till tandläkaren, och Cecilia slutar sent. Var längesedan jag var själv en längre stund med honom nu, men måste börja försöka, Kalle måste ju komma igång och börja jobba så smått igen, annars kraschar ekonomin totalt här för oss båda :) Och just nu sussar han gott så än så länge inga problem alls..ler..

Har vart en väldigt lugn dag annars, planerar för ett litet Kalas för Kalle i helgen då han fyller år och han har gjort så mycket för oss det senaste så kan han få nåt tillbaka, dock är hans föräldrar bortresta nu i ett par veckor men tänkte bjuda in hans syskon på lite gottigheter, dock inte bestämt vad än så får sitta och klura en stund, smörgåstårta känns lätt att smälla ihop, den gick väldigt smidigt sist jag gjorde en men till kaffet sedan då? Tårta på tårta känns så trist..

Nä nu skall jag passa på att vila en stund jag med medans mitt lilla    sover :)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards