Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Wallström - 22 mars 2013 07:57

Gårdagens lilla halsont  gör idag betydligt mer ondare , huvudvärk och snuva, samt riktigt ont nere i magen konstigt att det aldrig kan få vara bra..:(


Vet inte om jag vågar skicka Kalle till Ikea idag, för det blir ändå en hel del timmar ensam med Elias, tänkte ringa han vid 9 tiden så får vi se vad vi kommer fram till då, vill ju verkligen ha det så jag bara kan bli klar med allt, men samtidigt är hälsan och Elias viktigare.. Natten har dock gått bra, Elias sov hela natten, tack å lov för det gjorde inte jag, var uppe ett antal gånger.


Vill bli piggare snabbt nu då vi bjudit hit lite folk på söndag iomed att Kalle fyller, hade ju tänkt bjuda på smörgåstårta och lite sånt, men man skall ju orka med att fixa iordning det, sedan är ju läkarbesöket på måndag morgon och det måste jag gå på hur dålig jag än är. Nä nu har dem stora barnen gått till skolan, sista dagen idag sedan är det PÅSKLOV här hos oss, så nu skall jag och Elias äta lite frukost här.

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards