Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under juni 2009

Av Wallström - 5 juni 2009 12:07

Ett litet urval av dagens shopping:-) Känns så kul att få shoppa lite nytt...

Av Wallström - 5 juni 2009 10:29

Blev ju en tidig morgon idag, gick upp 6 när Kalle åkte, la i en maskin tvätt och satte mig sedan med Cecilia som hade vaknat. Var mysigt att bara få lite egen tid med henne. Hon hade mycket att berätta nu..ler..sedan pratade vi lite om att jag måste åka tillbaka till sjukhuset men att jag inte visste hur många dagar det blir, och om hon ville åka och vara hos sin pappa då. Men nä det ville hon inte utan hon ville vara med Kalle. Inte så lätt dock eftersom han går i skolan på dagarna, men blir det på helgen funkar det ju.

Sedan gjorde vi en beställning på ELLOS , blev lite nya kläder till mig och barnen och lite saker till hemmet, alltid kul med lite nytt! Cecilia får nu själv vara med och bestämma när jag handlar kläder till henne, så vi kom överrens om 2 par jeans, 1 par capri jeans och 2 leggings.

Innan jag åkte in till sjukhuset handlade jag ju också en del kläder till henne som hon skall få på sin födelsedag!


Nä nu skall vi leka med Barbie, hon hade fått en ny Barbie docka utav mormor och Sebastian hade fått en batteri driven tågbana..

Av Wallström - 5 juni 2009 06:40

Vecka 1: - 2,6kg

Vecka 2: - 1,2kg

Vecka 3: - 0,9kg

Vecka 4: - 0,6kg

Vecka 5: - 1,9kg

Vecka 6: - 2,3kg   (måndag)

Vecka 6: - 0,3kg   (onsdag)

Vecka 7: - 1,9kg   (måndag)             - 8 cm i midjan

Vecka 7: - 0,8kg   (söndag)

Vecka 8:   ------------------           (ingen vägning denna veckan)

Vecka 9:   ------------------           (ingen vägning denna veckan heller)

Vecka 10: +1,3kg  (måndag)              (Nya tag gäller f.r.o.m NU!! )

Vecka 10: -0,7kg  (fredag)

Vecka 11: -1,2kg  (Måndag)             

Vecka 12: -0,7kg  (Måndag)

Vecka 13: -0,3kg  (Måndag)

Omstart:  -1,4kg  (Fredag)


SAMMANLAGT: 15,5kg


DELMÅL 1:                    BELÖNING:      

18 MARS -5Kg      4 NYA KLÄDESPLAGG                 -5kg KLAR 11 MARS!!!


DELMÅL 2:                   

1 APRIL -10KG     1 par nya Jeans                         -10kg KLAR 30 MARS!!!


DELMÅL 3:                   

6 Maj -13kg         Foppatofflor (Fula,men sköna;) -13kg KLAR 27  APRIL!!!


DELMÅL 4:          1 klänning och 1 par byxor

8 Juni  -16kg


DELMÅL 5:

6 Juli  -20kg   

Av Wallström - 5 juni 2009 06:34

på crosstrainer så smått idag, just bara för att komma igång. Bara några minuter, måste se så det känns bra med annars slutar jag givetvis!

Försöka mig på några småminuterspass 3 gånger under dagen!

F.r.o.m måndag börjar kampen på kilona igen, har inte gett upp, har bara tagit emot dem senaste veckorna när jag mått dåligt! 

Av Wallström - 5 juni 2009 06:28

FY FAN VAD SKÖNT. När vi kom hem igår (blev sent 19:45) så kom barnen springandes överlyckliga, det kändes så sjukt bra i hjärtat att äntligen få träffa dem. Mycket kramar och pussar blev det, samtidigt som dem var så oerhört försiktiga så det inte gjorde ont på mig!

Tyvärr får Cecilia skippa skolan idag då jag inte riktigt känner mig redo att gå den vägen med henne än, blir ju andfådd och yr bara jag går från bilen och in fortfarande så, men det kommer, snart är jag mig själv igen:-)

Av Wallström - 4 juni 2009 10:51

Hem till U-a bär det av idag:-) Känns SÅ JÄKLA BRA! Lite panik artat oxå när jag vet hur mycket som finns att göra men det skall väl gå bra. Skall tillbaka till sjukhuset nästa vecka och plocka en bit av tarmen, jag vill skjuta på det tills veckan därpå dock för nästa vecka passar inte ALLS mig. Men får väl se om dem kan ordna det eller hur det blir. Nu är det bara att hålla tungan rätt i mun och vara försiktig när man äter, vet ju inte vad som funkar och inte funkar ännu!

Men håller mig till 99% flytande för tillfället så får väl laga soppor i mängder när jag kommer hem.

Jag har fortfarande inte fått en 100% diagnos ännu då dem vill vänta till tarmen är plockad och kan se med säkerhet, så lite lever jag fortfarande i ovisshet, men tror nog ändå på att det är det dom har sagt, men som sagt tiden får utvisa...

Nu skall jag packa lite, kommer dock försöka få lite mer bloggat nu än vad som vart dem senaste veckorn!

Av Wallström - 3 juni 2009 12:22

Imorgon skall jag få träffa barnen:-) Längtar jättemycket efter dem, hoppas nu bara att inga planer ändras!

Försöker äta flytande nu, men det går inget vidare, kommer upp fortare än det kommer ner...men som sagt försöker verkligen, vill inte få dropp igen när man äntligen sluppit det!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards