Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under juni 2009

Av Wallström - 26 juni 2009 10:16

Ja det blev denna klänning/Tunika, jätteskön att ha på sig!

Av Wallström - 26 juni 2009 10:07

Blev det bad i annat vatten..ler..


Efter badet så blev det fika och mys...





Skrattar..ser gött sur ut, MEN NEJ DÅ, han har bara hela truten full med BALLERINA KEX;)


Vi hade en KANON kväll TILLSAMMANS!!!

Av Wallström - 26 juni 2009 09:56

JA barnen badade i poolen, men sina nya badkläder. Cecilia med High School musical baddräkten och sebbe i sina nya badshorts:-) Jag satt brevid och bara njöt av solen *UNDERBART*

Av Wallström - 26 juni 2009 09:48

.. helgens planer ändrar sig fram å tillbaka, irriterande värre.. skall ju till uddevalla och städa ur skiten där, och då skulle barnens pappa haft dem i helgen.. Men igår kväll ringde han och sa att han inte kunde, för att dem skulle separera! Mamma och dem är i Norge på semester så dem kunde inte heller passa barnen, kul att ha med dem i värmen och städa liksom. Men nu iaf har exet lovat att komma till u-a imorgon och vara där över dagen och ha barnen..just bara så att vi kan städa ur allt..


Idag skulle Kalle hämta paket med alla våra grejer, skall bli så kul & få allt:-)

Av Wallström - 23 juni 2009 14:36

Dem här underbara BLOMMORNA fick jag i torsdags när alla stora möbler hade kommit på plats här!

Av Wallström - 23 juni 2009 14:22

Är helt otroligt underbart skönt ute, himlen är klarblå, solen skiner, barnen badar i poolen och jag har klippt gräset! Skall slänga ihop en pastasallad med LAX till sedan skall vi åka och bada när Kalle kommer, tar maten och fika med oss...

BARA MYS blir det när det är sådant här väder. man får ju liksom passa på..ler..

Av Wallström - 23 juni 2009 07:43

Igår var första doppet för Kalle, Sebastian och Cecilia.. Va faktiskt riktigt skönt och jag var riktigt sugen men jag gick bara till midjan, vågar inte äventyra mina operationsärr riktigt ännu! Får se om det blir en tur idag med om det är fint, blir ju inte förrens på eftermiddagen då KAlle kommit hem..

Av Wallström - 22 juni 2009 09:33

Hej Å Hå.. dagarna bara rusar förbi! Har inte haft tid med något dem senaste dagarna, men skall blogga under dagen om vad som hänt och lägga in lite bilder...

Är inte van vid denna datan jag sitter vid, det är Cecilias som hon fick i present, då min bärbara har gått sönder efter en olycka, Kalle stängde igen den med modemet i mellan.. Men nu skall jag sitta och välja ut en ny som jag vi ska köpa en nästa vecka..

Har fått beställ en ny mobil med..hehe.. ÄNTLIGEN!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards