Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Wallström - 3 december 2010 08:11

Japp, kalle har bärt upp 14 kartonger med Julsaker och barnkläder och böcker/tidningar som jag måste gå igenom. Skall ju helst inte bli mycket kvar av det alls, men barnkläderna är ju sååå svårt, veta vad man skall spara och INTE. Vill helst inte gå igenom dem alls REDAN men blir ju så illa tvungen nu då eftersom det skall va tomt där nere tills imorgon...


Nån som har nåt bra tips när man skall rensa???? Jag är ju en sådan person som helst inte vill göra mig av med nåt ju :S har ju dock blivit lite bättre, men inte tillräckligt bra på det!


Nä får nog sätta lite fart, känns som detta kommer att ta lite tid:-)




Av Wallström - 3 december 2010 05:06

så mycket tankar och grejer som ploppar upp i huvudet så går bara inte att sova:-( Har varit vaken sedan 3 i natt och det är ju kul liksom.. funderar på hur vi skall få ihop allt, kalle har nu börjat röja i källaren, skall ju byggas en "groventre" var ju tal på det redan förra året, med ny tvättstuga i, men nu blev det då lite mer bråttom så att säga..
Så nu måste allt nere i källaren bort, kalle skulle ta hit en container idag så vi kunde rensa i helgen, och ja det är väl bara till att blunda och slänga för det finns helt enkelt inte plats för allt!

Har inte kräkts inatt vilket är första natten på länge nu, oerhört tacksam för det, men ändå var jag tvungen att vakna:-(
Önskade mig ett löp/promenad band i julklapp, vill verkligen röra på mig hela graviditeten nu och inte gå upp massa onödiga kilon, och ja min kära sambo lyssnade på mig, så igår hade han beställt ett:-) Skulle komma i mitten av december så jag får det innan jul;) Och nu skall det minsann flitigt användas, det är ett som är säkert, minst 2 timmar varje dag..
Skulle vart till jönköping till Ikea och handlat lite grejer, bla ett väggsystem som skall va i nya tvättstugn, gud va skönt det skall bli att få i ordning där nere, det blir inte en dag för tidigt:-)
Nä om man skulle försöka sussa kudden lite kanske...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards