Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Wallström - 5 december 2010 05:42

Vaknade vid 5 imorse så lite bättre här, har känt mig konstigt både igår och nu, mår illa, snurrig/yr och känner mig enormt uppblåst/svullen, fick kramper i magen så fort jag gjorde något igår..:-(

Vi gick igenom ett par lådor, men efter varje låda fick jag sätta mig och låta kramperna gå över, gillar inte alls denna känslan...vi tog det ialla fall lungt under dagen, jag och Kalle la oss och kollade på film, men min humor måste vara som bortblåst för jag skrattade inte en enda gång av denna:


 


KOMMISARIE SPÄCK!  


"Kommissarie Mårten Späck har kallats till en brottsplats där en kropp hittats genomborrade med knivar, gafflar, skedar och en högaffel.

Till allas förvåning drar Kommissarie Späck slutsatsen att det rör sig om ett självmord. Späck ser kopplingar till andra självmord och konstaterar att kåren fått en galen seriesjälvmördare på halsen. Han kommer snart på andra tankar när hans råbarkade kollega Grünvald Karlsson hittar andra spår - något som leder till något större än vad de kunnat ana. En ny kollega, superpolisen Irene Snusk kopplas in på fallet. Tillsammans ska trion lösa ett av de viktigaste fallen i svensk kriminalhistoria"



När klockan var ca 18 och vi hade myst på TACOS så gick jag och la mig, somnade som en stock, Kalle tog med barnen ut till stora backen och åkte i en timma, dem hade haft jättekul:-) Själv vaknade jag igen vid 23:10 och då sov ALLA ANDRA så var vaken ca 2 timmar innan jag somnade om igen, kul jag har blivit VA?

Nu snöar det här igen, ser mysigt ut och får mig att längta efter JUL:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards