Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Wallström - 6 december 2010 08:29


Igår var en RIKTIG lugn dag, jag/vi varken orkade eller ville greja så vi tog med barnen ut. kalle tog barnen till den stora backen och jag och Ludde gick åt andra hållet och tog en långpromenad på lite mer än en timma så vi kom fram till barnen och kalle igen, stannade en ½ timma där innan vi gick hem igen. Var SÅÅ skönt verkligen, helt underbart ute verkligen!


   

       


Hem och åt lite lunch, slö kollade på Tv , spelade lite spel och bara var, kramperna har avtagit nästan helt nu vilket jag är tacksam för, däremot är jag så svullen så har fått dra fram byxorna i strl 46 med resår i midjan igen, fattar inte vad jag svullnat upp..:-(
Skall hitta något att ha på mig då vi skall till LUNDSBRUNN spa och KURORT i helgen ju, med kalles släkt och anställda i företaget..

Skulle cyklat på motionscykeln men nej orkar inte, vill bara ha löpbandet NU, och det skulle ju typ komma denna veckan så jag väntar otåligt..

Vaknade kl 3 inatt och kollade ut, då satt det 2 harar precis utanför vårat hus och tittade rätt in, precis som om det väntade på nåt, så FINA stod säkert i 20 min och tittade på dem innan jag kom på att jag gått upp för att jag behövde gå på toa:-) Tog några bilder men dem blev katastrof, syns inte mycket..


 

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards