Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Wallström - 4 december 2010 09:43

Barnen har redan gett sig ut och börjat åka pulka, mycket snö ute och mer är det på G, men mysigt så länge det får ligga kvar här hos oss och inte försvinner direkt:-)


 

Bilden är nytagen nu för ca 10 min sedan och såhär ser det ut hos oss med snön..ler.. BARNEN bara älskar det!!!


Kalle vaknade självmant tidigt idag och då fick jag med han på ett kort motionspass, 20 min på crosstrainern för han och 20 min på motionscykeln för mig innan mitt illamående tog överhand, då fick det bli frukost och sedan såg vi hela familjen på julkalendern..MYS..:-)


Nu är det dags för oss att börja greja igen, finns en HEL DEL att göra, hoppas ni alla får en fin Lördag tillsammans!

Av Wallström - 4 december 2010 05:07

Ovanligt att jag har en vaken natt va..ler..kan inte sova..kan ju vara för att jag somnade vid 17/17:30 igår innan alla skulle äta mat. Och blev väckt igen vid 20 när idol skulle börja, jag är inget fan av idol, men Cissi ville kika och ha sällskap av mamma så då fick det bli så, fick även lite mat i magen. Gick och la mig vid 23 tiden igen och vaknade upp strax innan 3 och kunde inte sova. Så la mig och kollade på American Pie 8, och eftersom den va så kass som den va så behövde man inte anstränga sig direkt mycket:-)


 


American Pie 8 - Hole in one


"Tyler går på college och driver samtidigt ett golfklädmärke. Hans biljett till framgång ligger i vännen Erics händer som är talesman för det nya klädmärket. Eric är en fantastisk golfare - men föredrar att lura sämre spelare på pengar, som han lägger på kvinnor, öl och vilda fester.


Eric förlorar mot ett par sadistiska plastikkirurger som presenterar en skruvad återbetalningsplan. För att Tyler ska kunna rädda sitt företag måste Eric klara av en rejäl utmaning..."



Ja detta är vad jag har roat mig med i natt:-) Idag skall jag fortsätta med rensningen, fyllde 2½ säck plus en stor flyttlåda med grejer som skall bort iaf igår, det är ju inte illa det va:-) Kalle fick tömt och städat det ena hela rummer där nere där en stor garderob skall byggas. Så det rummet skall idag spacklas, målas och läggas in golv i. Blir nog bra när det blir klart..ler..
Jaha då är klockan strax över 5 nu då, undrar vad man skall hitta på, om jag hade haft löpbandet nu hade jag nog ställt mig på det nu så attans också att det inte kommit;)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards