Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Wallström - 8 september 2010 06:43

Dem 3 personerna jag älskar mest, trötta och på väg att äta frukost:-)


 


Kalle och Sebbe vid en av middagarna på Hotellet, maten var faktiskt jättegod!


 


Lite karusellåkning blev det såklart..


   


Haha barnen tog detta kort när vi sov, som tur var blev det lite suddigt..skrattar..;)


 




Den ena tattueringen...Har nu börjat klia lite;)


 


Sådana här drack jag ALLDELES för många av där nere..Sex on the beach, så goda var dem!


 


Söta tjejer:-)


 


Poolen spenderades åtskilliga timmar i..


 


Kalle och Cecilia en shoppingkväll!




MER KOMMER SEDAN, MÅSTE FIXA OSS IORDNING OCH KÄKA LITE FRUKOST NU! 





Av Wallström - 8 september 2010 06:37

I måndags var det tillbaka till skolan och dagis som gällde, båda var glada att få träffa kompisarna igen:-) Cecilia han vi ju med att få nyklippt innan, men dock inte Sebbe så det får bli imorgon för idag skall han till tandläkaren...


   


Så här mycket hår blev jag och Cecilia av med, SÅÅ SKÖNT!


 

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards