Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Wallström - 10 september 2010 07:30

Har nu fått trampat i en timma medans Sebastian har sovit, han har en riktigt otäck hosta:-(

 

Idag är det tvättning och röjning som gäller då man ändå är hemma, har kommit efter med tvätten en hel del sedan vi kom hem kan man säga, 2 resväskor fulla med tvätt hade vi ju med oss hem så..

 

Har fotat lite utav det vi shoppade loss nere i turkiet, men orkade inte med allt så lite av det kommer komma upp i ett senare inlägg när tid. lust och ork finnes:-)

 

Cecilia missade ju skolfotograferingen när vi var bortresta för det hade dem ju självklart första veckan, så idag skulle dem extra fotografera bara så hon skulle komma med i skolkatalogen iaf. Och ja det var en hård kamp imorse innan hon gick kan jag säga, 8 år och så envis och medveten om vad hon SKA ha, bara bävar för tonåren..ler.. Iaf så kompromissade vi till slut fram nåt!

Av Wallström - 10 september 2010 06:45

ÄNTLIGEN FREDAG IGEN!

 

Denna veckan har kännts väldigt lååång, vet inte varför men den har bara gjort det. 3 dagar gick Sebastian på dagis innan han blev sjuk, feber, hostar, snorar som tusan, var en ganska jobbig/ledsen natt inatt!

Jag själv känner mig halvkass, huvudvärk i 2 dagar och jättefrusen hela tiden, hoppas verkligen det är nåt övergående då vi hade tänkt oss upp till Dalsland denna helgen. Pappa fyllde ju år förra helgen då vi kom hem från turkiet så måste lämna nåt litet. Sedan så har jag lite andra ärenden där uppe som måste uträttas!

 

Nästa helg har Cecilia 2 kalas hon skall på , 1 på lördag och ett på söndag så då kommer man ju inte iväg nånstans och veckan efter det åker ju Kalle till tyskland i en vecka så blir det lite ensamt, får se vad man kan tänkas hitta på då:-)

 

Ungefär 1 vecka har gått och jag längtar tillbaka hela tiden..ler..och det är inte bara jag utan alla i familjen tror jag, det låter så iaf;) Konstaterat är att 1 vecka är för kort, nästa vecka får det bli 2 veckor!

 

            



OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards