Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Wallström - 16 september 2010 12:46


Ja faktiskt så har jag det.... Blev påmind om det igår när jag och Kalle låg och såg på tv och hennes ansikte dök upp på 5:an!

 

Som ni förstår har vi ingen stadig kontakt och nu i september var det faktiskt 4 år sedan vi träffades! Det var när min pappa fyllde 60 år och vi hade ordnat fest i folket hus där mina föräldrar bor så kom hon! Jag har sett henne på tv på bygglov efter det, men som sagt inte personligen, och nu skulle dem tydligen vara med i nått nytt "Sveriges skönaste familjer". I bygglov kunde man se att hon var Legitimerad Häxa, Kalle blev väldigt förvånad för jag hade inte ens nämt henne på den tiden, och som sagt det enda vi har gemensamt är samma pappa och namn. Hon heter Maria i förnamn och jag fick heta det i mellannamn!

 

SÅ lite kul när man ser henne på tv och blir påmind om att ja jag har faktiskt en syster! Eller halvsyster eller vad man nu säger!


Av Wallström - 16 september 2010 08:27

Åh torsdag idag då, en regnig sådan, men vad gör väl det..ler..
Längtar som tusan tills imorgon då vi kommer få besked på något vi väntat på, vill bara ha det avklarat och är det ett positivt besked så är jag jäkligt nöjd. Då har jag att göra sedan liksom..;)

 

Fick besked om att försäkringsbolaget löste in våran bil igår ( efter skadegörelsen igbg som blev när vi var på semester ) så jag tog saken i egna händer och köpte en bil själv igår, skrattar, Kalle hade inget att säga till om, men han var JÄVLIGT NÖJD med affären jag hade gjort när han fick reda på det, så det slutade ju bra..ler..
Nästa år kommer vi lägga pengar på att köpa en mer FIN bil, vi vet ungefär båda vad vi vill ha, men nu fick det bli en liten slit och släng bil ( eller ja liten är den ju inte ), eller ja något sånt iaf! Måste bli så efter det yrkesvalet jag nu gjort om då allt går igenom imorgon då..spännande..

 

Mycket händer just nu i vårat liv känns det som och ibland känns det som om man inte riktigt hänger med och hur man skall få allt att gå ihop, men på nåt underligt sätt löser sig nästan ändå tillslut!

Ja jag är positiv idag, jag hade en bra födelsedag igår, inget märkvärdigt men ändå bra, och fick mycket på min kvarn så jag kan blicka framåt och det gillar jag

INTE ENS att jag låste mig ute igår kunde få mig på kasst humör, jag vet, jag lyckas med det mesta!!!


Mitt inlägg låter luddigt, jag vet..skrattar..men så får det bli ibland:-)


 

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards