Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Wallström - 21 september 2010 07:01

Jag är så KASS på att höra av mig till allt och alla verkligen, man tappar kontakten med mer och mer människor runt sig, visst nya kommer in i ens liv, men ändå!


Lovar att bli bättre på detta och börja hitta på mer saker utan familjen, ja alltså jag älskar mina barn och Kalle men ibland vill man vara mer än bara mamma, man vill komma iväg och bara vara JAG JENNIE nån gång, jag tror att det där är viktigt!


Åka på minikryssning, spa eller bara en heldag shopping med vänner, ja eller nåt sånt! Eller ordna nåt hemma när barnen inte är hemma och kalle kan roa sig själv;) Har ni fler alternativ på saker man kan hitta på?                              


                                   ***********


Idag får vi nyckeln till lokalen, sååå kul:-) Men typiskt då att Kalle ska till tyskland direkt;) men jag får greja så mycket jag kan själv! Just nu är ju dock barnen sjuka, feber, snuva och en FRUKTANSVÄRD hosta (som aldrig tycks gå över)  hoppas den ger med sig snart..


Ha en fin dag på er alla som läser!!!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards