Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Wallström - 4 september 2011 08:59

Ja massa gottigott blev det framdukat igår, men nej det var i stort sett ingen som åt nåt. vi åt varsin langos när fångarna på fortet började sedan rörde jag inget annat, inte kalle heller..
Detta var min hemmagjorda Langos, det jag valde att ha på:-) Det mesta är tillbaka in i skafferiet igen..ler.. 


Barnen öppnade inte pringels chipsens så dem ställde vi tillbaka orörda, var bara lite ostbågar och lite jordnötsringar. Jag är glad att dem verkligen inte vräker i sig, det finns att välja på men ingen av dem är några gottegrisar, så det känns bra.

  Någon tog sig en kall...ler...


Fångarna på fortet han inte sluta förrens barnen sussade gott i varsitt soffhörn, så kalle fick bära in dem, märks att dem är aktiva på dagarna:-)
Vi hamnade framför gamla Csi avsnitt jag och kalle, men efter 2 st så var jag redo att ge upp med, så strax inna 23:30 sussade jag gott med:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards