Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Wallström - 6 september 2011 07:05

Jahopp då var det tisdag då, dagarna flyger förbi fort, vilket inte gör nåt alls just nu..ler..


Dock vaknade jag redan vid 5-tiden imorse när Kalles klocka ringde det var ju mindre kul för kan ju aldrig somna om igen. Idag har jag som MÅL att gå igenom hela sovrummet, damma, tvätta golv, bädda rent, rensa ur garderoberna, byta gardiner osv. Allt från topp till tå.. Min garderob kommer jag knappt in i längre då alla bebissaker är instuvade där så skall försöka få lite ordning på det!

Ser ut att bli fint väder idag, himlen är blå, kan man lita på det? kan barnen kanske ha shorts på sig? Tycker det är jättesvårt för det har blivit fint väder och jättevarmt nästan alla dagar och jag skickar iväg barnen i full mundering då det ser dåligt ut på morgonen och är kallt!

Ja vi får se är ju nästan 1 timma kvar tills dem skall gå så, men nu skall vi sätta lite fart här..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards