Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Wallström - 10 september 2011 16:08

 Precis kommit innanför dörren, Kalle och barnen är kvar, men jag var tvungen att komma hem och in i värmen...


Igår blev det fredagsmys med först lite god mat, kycklingfajitas, lite spel och sedan satte vi på våran fredagsmysfilm. Igår blev det filmen :


RIO



 " Ett färgsprakande familje-äventyr om fågeln Blu som förflyttas från det trygga burlivet till den vilda brasilianska djungeln. Och det hade nog gått alldeles strålande, om det inte varit för en sak. Han kan inte flyga...

På sina äventyr stiftar Blu bekantskap med den färggranne Rafael som känner djungeln som sin egen bakficka, sång- fåglarna Nico och Pedro som har lite olika musikaliska tolkningar på vad det innebär att vara en sångfågel, den vackra, vilda Jewel samt djungelns mest osannolika invånare; Bulldogen Luiz som förstår att det inte är snällt att äta upp sina fågelvänner men ibland vattnas det ändå i munnen på honom"


Den var riktigt kul=) Klockan 20:45 var den slut och även var barnen likaså, störtade in i sina sänger och det dröjde inte många minuter innan dem slocknade.

Idag har vart en heldag, men det skriver jag mer om sedan eller imorgon när orken infinner sig!



OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards