Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 13 september 2012

Av Wallström - 13 september 2012 09:45

5:e natten jag knappt sovit nåt, somnade strax innan 5 imorse av ren utmattning och vaknade av att klockan ringde vid 6, och fick rusa upp och kräkas, kändes som jag skulle tuppa av. Nätterna är fullkomligt hemska med alla tankar som kommer upp.. Dagarna går ju relativt fort och är ofta fyllda med nåt så man måste tänka på annat. Idag skall vi få ett utlåtande, så samtidigt som jag hoppas pappa ringer så fort han vet nåt, så vill jag ändå inte att han gör det, jag vill inte veta hur illa det är..

Elias är snuvig idag så jag hoppas det håller sig på den nivån och inte bryter ut till nåt mera, dock är det full fart på han :) Han har sprungit hela morgonen med Sebbes Bandy klubba, större än hela han men han får med sig den dit han vill.

Har vart en fullkomlig skitvecka, man tycker nån där uppe borde se till så man får lite lugn, men kanske finns det en mening med allt, kylen/ frysen - en sådan där side by side gick sönder igår, vi köpte den i maj så inte gammal, sedan imorse när jag skulle slänga i en maskin tvätt så fungerade inte den, jag försökte få igång skiten i nästan 20 min, men den ville inte starta, var helt stendöd (3år gammal)...
Efter denna helvetes vecka och dåligt med sömn så fick min frustration och ilska gå ut över den, några sparkar i sidan på fanskapet så kändes det lite bättre, och vad hände? Jo den hoppade igång och startade.. :O Man vet inte om man skall skratta eller gråta åt eländet, men kanske händer det för att jag skall ha annat att tänka på...

         


Dessa 3 gör livet lättare i denna svåra stund   

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards