Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Wallström - 15 september 2012 08:53

Nä och jag kunde ju räknat ut med lilltån att dagen inte skulle bli som jag hade räknat med, Kalle ringde igår kväll och sa att dem hade ringt hans mobil för att dem inte fått tag i mig och sagt att Sebastian hade fotbollscup idag. Och han hade lovat att Sebbe skulle komma för att dem hade ont om spelare, så han hämtade sebbe här nyss. Bra att JAG som är mamma blir informerad liksom innan han lovar andra saker. Men ja det var cup och dem skulle spela 6 matcher, först matchen började 10:30 och dem räknade med att vara färdig spelade runt 17:00, och innan dem är hemma då (nästan 1 timma härifrån) så är ju klockan 18 nånting så BION kan vi ju bara skita i. Har ju ingen barnvakt annars hade vi gått bara jag och Cecilia.

Det var min födelsedag det, att bara få tillbringa den med dem 2 stora barnen, baka en tårta och gå på bio, jaja man skall tydligen inte ha för stora krav..ler..det är aldrig bra!

Däremot K har jag väl lust att spy galla över, han har fortfarande inte lärt sig det stora problemet vi hade i vårt förhållande, att man måste prata om saker innan man bestämmer nåt över huvudet på andra, speciellt när man vet att annat är planerat, ja svårt att lära gamla hundar sitta. Nä nu skall jag återgå till C och E som sitter och myser i soffan framför Händige Manny!

Hoppas ni får en fin Lördag på er alla!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards