Mitt Liv Som Fru Wallström..

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Lite bilder - det var längesedan..

Av Wallström - 18 mars 2013 11:47

Vet inte om det är dem nya medicinerna som gjort mig så vansinnigt trött idag eller om det bara är rent allmänt allting, men inte vart uppe mer än till toaletten. Tur man kan ha datorn att roa sig med när man bara ligger, men även farligt dyrt kan det bli ..ler.. Har fått beställt lite nya kläder till barnen, och en jeans jacka och lite linnen till mig. Sedan på nästa ställe 2 par skor till mig och ett par till Cecilia. Och sedan blev det även lite smått och gott i en 3:e butik som är för kommande event ;)


Var längesedan jag la upp några bilder över huvudtaget här inne så här kommer några spontana bara :)


 


Jag och Cecilias vovve Messi sitter i soffan och myser, Ludde är jättego men han är ju ingen knähund man lyfter upp direkt även om han gärna vill det ..skrattar.. men men Messi är alldeles lagom i storleken att mysa med i soffan :)


 


Förra veckan när jag var lite piggare och lite mer uppe på benen så slängde jag ihop denna smörgåstårtan (allt utom att skala räkorna för det fick kalle göra, orkade inte stå upp så länge) men ville bjuda kalles föräldrar på nåt för all hjälp vi fått av dem de senaste med barnen och allting.. SJälv smakade jag bara lite då jag helst skall äta flytande just nu, men det lilla jag åt var jättegott :)


 


Så fina sitter vi och väntar på att få gå ut och gå ..ler..


 


En busig Elias har snott sin fars skor, haha lyser bus i hela ansiktet på honom ;)



Cecilia RIKTIGT uppklädd för att gå på klassfest, var förra fredagen, ja hon börjar bli stor.. 





 
 
GeMina Arts

GeMina Arts

19 mars 2013 07:24

å så söta vovvar :)

http://geminaarts.blogg.se

Wallström

19 mars 2013 08:56

Tack ja dem är jätte goa våra fina vovvar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wallström - 10 januari 2014 16:12

  Kommer nog göra sig bra över köksön :)     Har letat som en galning efter en snygg lampa till köket, vi behöver en över den nya köksön, och ÄNTLIGEN hittade jag en som jag tyckte va snygg. Passade då även på att beställa med ett par enkl...

Av Wallström - 10 januari 2014 10:03


  Vår micro har vart trasig sedan början av december tror jag det är om inte ännu längre, och man blir sjukt desperat efter en när man inte har nån. Vi hittade en ny vi ville ha redan i december men när vi skulle köpa den fanns den inte i lager o...

Av Wallström - 10 januari 2014 09:42

Ja nu är jag lite sugen på att åka igen, och efter att jag och K pratat igår om vad vi skall köpa till Sebbe i födelsedagspresent, (fyller 9 år 21:e feb) så kom jag på den briljanta ideen att vi myser till det lite med en Ullaredstur..ler..och Kalle ...

Av Wallström - 7 januari 2014 06:45

Ja vi köpte ju ny soffa för ca 1½ år år sedan, och har dels redan tröttnat på den, sedan passar den inte riktigt in såsom vi vill ha den och sen är komforten INTE alls detsamma som när vi köpte den. Sedan har vi ju en brun soffa från Mio i källaren s...

Av Wallström - 6 januari 2014 06:42


Aniston ja det är min mans s.k fri kort..skrattar.. så nu när han vart så gullig och tagit hand om oss sjuklingar fixade jag fram 2 filmer med henne som vi kunde glo på. Dock var vi nog eniga om att det är inga höjdar rullar hon är med i den kvinnan,...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards