Mitt Liv Som Fru Wallström..

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

En stressad dag, men kan ändå inte sova:-(

Av Wallström - 13 september 2011 03:59

Sova vad är det? Inte vet jag hur man gör längre, jag har blivit hopplös igen, vakna nätter, vrider och vänder, och kan bara inte sova!!

Borde verkligen vara trött med då dagen har gått i ett, fick ju besked imorse att våra garderober som skulle installeras denna veckan (därav att kalle tagit semester för att få gjort all klart) skulle dröja cirka 4 veckor?!?!? Inte acceptabelt alls med tank på att dem skulle vart här förra veckan redan. Så lämnade barnen och försökte komma på hur vi skulle lösa allt (kan verkligen inte vänta 4 veckor).. Kalle föreslog Ikea, att vi skulle åka ned och kolla vad dem hade, men grejen var att vi bara hade 4 timmar på oss!! Då skulle vi ned till Ikea, hem från Ikea och hinna med att kolla där inne, och vi har sisådär exakt 11 mil till ikea Jönköping. Och då ingen motorväg direkt.

Men sagt och gjort vi kastade oss iväg, kan säga att jag nog aldrig varit så snabb inne på Ikea som jag varit idag (igår blir det ju egentligen nu) hittade en lösning, med skjutdörrar i valnöt, riktigt snygga, dock passade inte stommarna in i den storleken vi skall ha så lite klurigt blev det. Så vi köpte inredningen som skall va inne i garderoben, sedan får vi åka ned nån dag och fixa dörrarna för dem hann vi inte få med oss, och Kalle måste bygga en egen stomme så det lär ju ta ett tag ändå. Och vi hann, men jäklars vad vi stressade, jag mådde riktigt pissilla på vägen hem av stressen.

Så väl hemma var det bara att byta kläder, åka och möta upp Kalles mamma som skulle sluta jobba och lämna barnen, in till Skövde och gå på familje träff för blivande föräldrar, kl 18 dundra vi ut därifrån, matt och hungrig. Hade fått i mig en macka och en korv med bröd på hela dagen. Men Hem till Kalles föräldrar och fick både mat och fika, tackar innerligt för det kan jag säga!

Så lagom till 20 var vi hemma, såg då att mina föräldrar hade ringt, inte pratat med dem på länge då dem befunnit sig utomlands men nu hade dem tydligen kommit hem från kroatien och dem hade haft det bra verkade det som. Såg på idol och sedan csi, grejade lite men lät ikea kassarna stå, får ta dem idag. Så varför kan jag då inte sova nu? Hmm ja en bra fråga...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wallström - 10 januari 2014 16:12

  Kommer nog göra sig bra över köksön :)     Har letat som en galning efter en snygg lampa till köket, vi behöver en över den nya köksön, och ÄNTLIGEN hittade jag en som jag tyckte va snygg. Passade då även på att beställa med ett par enkl...

Av Wallström - 10 januari 2014 10:03


  Vår micro har vart trasig sedan början av december tror jag det är om inte ännu längre, och man blir sjukt desperat efter en när man inte har nån. Vi hittade en ny vi ville ha redan i december men när vi skulle köpa den fanns den inte i lager o...

Av Wallström - 10 januari 2014 09:42

Ja nu är jag lite sugen på att åka igen, och efter att jag och K pratat igår om vad vi skall köpa till Sebbe i födelsedagspresent, (fyller 9 år 21:e feb) så kom jag på den briljanta ideen att vi myser till det lite med en Ullaredstur..ler..och Kalle ...

Av Wallström - 7 januari 2014 06:45

Ja vi köpte ju ny soffa för ca 1½ år år sedan, och har dels redan tröttnat på den, sedan passar den inte riktigt in såsom vi vill ha den och sen är komforten INTE alls detsamma som när vi köpte den. Sedan har vi ju en brun soffa från Mio i källaren s...

Av Wallström - 6 januari 2014 06:42


Aniston ja det är min mans s.k fri kort..skrattar.. så nu när han vart så gullig och tagit hand om oss sjuklingar fixade jag fram 2 filmer med henne som vi kunde glo på. Dock var vi nog eniga om att det är inga höjdar rullar hon är med i den kvinnan,...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards