Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Wallström - 11 februari 2009 18:23

Puh,, äntligen lite lugn, bolibompa började och barnen bänkade sig framför TV:N. Har varit helvilda nu några timmar, vi var ute och tog en tur med pulkorna förut, men brrr va kallt det blir efter en stund. Dottern klagar på ont i örat, bara hoppas det är  nåt övergående!


Nu över till dagens matintag!


Frukost:

Havregrynsgröt med mjölk & jordgubbar, 2 grova mackor med leverpastej och gurka.


Lunch:

En enkel pastasallad, med gurka, tomat , paprika, fetaost , isbergsallad


Mellis:

Clementin och 1 litet äpple


Middag:

Kebab med strips, sallad, gurka, lök


Träning;

1 timmas promenad + ca 40 min pulkaåkning


Ja det kommer bli lite skillnad i maten nästa vecka när man ska börja med GI. Jag försöker plocka ihop matlistorna så dem blir så lika staplarna som jag skall äta som möjligt! Är ju medlem på GI VIKTKOLL, där finns det hur mkt man skall äta av varje, varje dag!


Ska försöka få köpt en CROSSTRAINER så snart som möjligt så man kan träna lite tidigt på morgonen innan barnen vaknar och lite på kvällen när dem har somnat framför tv:n.


Av Wallström - 11 februari 2009 15:14

Måste bara visa våran "BAMSE"s SKÖNA stil.. Snacka om relaxad!


Av Wallström - 11 februari 2009 14:57

Tjafs med sambon/särbo har det varit idag, är så less på det.. Är bra några dagar sedan är det nåt onödigt tjafs sedan är det bra och sedan börjar det om igen!


Vi har 2 hem, men bor ihop ändå, eller försöker, tanken är att till sommaren skall det bli 1 hem, anledningen är att när vi träffades bodde vi 13 mil ifrån varandra. Detta är nu 1 år sedan, och både jobb och andra saker har hunnit med att ändras. Att försöka få det till ett hem, tillsammans som en familj är tamej tusan inte lätt..

Jag vill inte ha det så här, är trött på det, barnen mår inte heller bra av det! Och det är verkligen det här det tjafsas om hela tiden...


Ja så man blir ensam med barnen inatt igen, lika skönt det. Har bestämt mig för att skita i andra nu och bara rå om mig själv och barnen, vi behöver det. Till helgen skall dem till sin pappa, och jag tror det blir utgång för min del, får väl ta det lungt med alkoholen bara så man inte går upp denna veckan isället! Bara va med mina vänner och släppa allt annat..

Av Wallström - 11 februari 2009 08:13

Hua...och fy, aldrig roligt att kliva upp på vågen, men nu är det gjort! Är dock bara ännu mer peppad till det här nu, så nu jäklars skall här sättas igång!


Ska röja här hemma idag, behövs en storrensning i både garderoberna och runt om, skall sedan ta 1 timmas promenad. Hoppas bara det har slutat snöa då, för just nu riktigt det vräker ner här utanför! Men det är bra för då kan jag ta med barnen och åka pulka sedan när dem kommit hem, då får man ju bränt lite kalorier då med. Några timmars jobb blir det i eftermiddag med, men kommer spara det mesta till helgen då barnen är hos sin pappa.


Nä nu skall jag ta tag i det runt omkring mig!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards