Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Wallström - 18 februari 2009 15:03

Blev gött besviken när sambon kom hem ju,,, i handen hade han ett litet paket som knappast en orbitrek skulle få plats i :-( Va fan hade vi beställt då?? SURPRISE, i paketet låg en klassisk cd skiva, en man fick med GRATIS tydligen när man beställde orbitreken!

Mmm munter jag blev då, alltså man verkligen ser fram emot att får träna och så får man ingen, men, men den kommer väl tids nog!


Men iaf då satt vi och kolla runt lite och har nu hittat en roddmaskin och en Leg magic dem hade rea på så min sambo är på väg hem tillbaka men en av varje =) Så nu skall här tränas , snart har vi 3 maskiner, frågan är bara var vi skall ha alla..skrattar..men kan ju va kul att variera sig lite, plus att då kan vi köra tillsammans!


Så ikväll blir det rodd och ben träning, HÄRLIGT!


Av Wallström - 18 februari 2009 11:08

Fick precis en sms avisering, MÅSTE ju bara vara ORBITREKEN! Måste va en riktigt bra dag för min del, kanske ska springa till affären och ta en lott och se om det är en riktigt turdag!

Sambon är uppe på konsumbutiken och kollar nu, så jag hoppas han har med den hem, sedan är det säkert ett jäkla jobb att sätta ihop den eller?? Nån som vet??


Och ja är det den och vi väl får ihop den då skall här minsann börjas träna, hua kanske inte ska säga för mkt, kanske inte orkar många minuter alls på den..skrattar... Återkommer med mer besked sedan;)

Av Wallström - 18 februari 2009 07:45

Hua, är SKITNÖJD! Känner mig verkligen otroligt peppad att fortsätta nu, förstår ju att det inte kommer fortsätta i den takten, men när man börjar så blir man ju otroligt sporrad!


INVÄGNING:


Vecka 1: - 2,6kg

Vecka 2:

Vecka 3:

Vecka 4:

Vecka 5:


DELMÅL 1:                                BELÖNING:

       18 MARS -5KG                       FRISÖREN- en ny frisyr


Känns som man kanske kan nå delmålet lite tidigare än beräknat, kan ju alltid hoppas, är så sugen på att gå till frissan och klippa av mig håret ju ;)





OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards